    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Poczta głosowa
    <nu5jk6$amh$1@node2.news.atman.pl> <nu8flv$lph$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5807f25d$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58092c02$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 21 Oct 2016 00:45:10 +0200

    Pan JaNus napisał:

    > Hmm, czyli nieobce Ci jest Schadenfreude, tudzież chęć swoistego odwetu?
    > Przecież ten człowiek po prostu stara się zarobić na siebie, i może
    > liczną rodzinę, nie kradnie, nie robi innym na złość dla zabawy, więc
    > nie zasługuje aby go wytaplać w g**nie. Nie powinno się znęcać nad kimś,
    > co to przecież nie jest winny, że dano mu tak niewdzięczną pracę. No
    > dobra, mógł zostać menadżerem wysokiego szczebla, a wtedy to on byłby
    > prowadzącym telemarketing w swojej firmie, tyle że nie miałbyś możności
    > nadepnąć mu na odcisk.
> [...]

    Ale jeśli wszyscy tak będą robić, to pracownik może poczuć się
    lekceważony. Gotów jest pomyśleć, że jego praca jest niepotrzebna.
    Że on sam nie jest niczego wart, siedzi przy tym telefonie,
    próbuje z kimś porozmawiać, a nikt nie pozwala mu nawet zdania
    dokończyć. To tylko pogłębi jego frustracje i stać się może
    przyczyną wielu groźnych chorób. Dlatego też wszystkie sposoby
    urozmaicenia nudnego żywota telemarketerów należy uznać za dobry
    uczynek.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie feldkurat, że... że beczałem naprawdę tylko dla
    kawału. Widziałem, że do takiego kazania brak było jedynie jakiegoś nawróconego