eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Poczta głosowa › Re: Poczta głosowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Poczta głosowa
    Date: Sun, 23 Oct 2016 21:00:48 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 20
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <58033329$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <5803ec40$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <58047b8c$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <nu3eel$fr7$1@node1.news.atman.pl>
    <58053d8a$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@m...com.delete.pl>
    <nu3mqj$o6g$1@node1.news.atman.pl>
    <18cs0uc3wr3wp$.i6eocno9j36w.dlg@40tude.net>
    <nu5jk6$amh$1@node2.news.atman.pl> <nu8flv$lph$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5807f25d$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58092c02$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <580a1ea9$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <nuf2lr$drs$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nuht2v$4g0$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nuish0$2es$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1477256448 3777 79.173.35.225 (23 Oct 2016 21:00:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Oct 2016 21:00:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239320 pl.misc.telefonia.gsm:1078701
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    >> Moim zdaniem to nadinterpretacja.
    >> Zwroc uwage, ile z punktu widzenia konrporacji, brak nagrania
    >> powoduje komplikacji - brak mozliwości weryfikacji ewentualnego
    >> konfliktu, brak mozliwosci oceny pracownika etc.
    >
    > Ok, dla rozważań przyjmijmy, że ta zgoda istnieje. Na wała informują o
    > nagrywaniu, a przy braku zgody ucinają rozmowę? Przecież mogą
    > nagrywać, anyway.
    >
    Mysle, ze moze byc kilka powodów:
    - kultura organizacyjna organizacji
    - wiedza lub przekonanie, ze klient swiadomy nagrywania bedzie odrobine
    grzeczniejszy
    - dupochron decydenta ktory nie był pewien stanu prawnego
    - i wreszcie: skoro klientci mogliby zakładac tak jak padło w naszej
    dyskusji ze bez informacji nagrywac nie mozna to jakby zareagowal jak
    okazałoby sie, ze sie nagrywa? To juz lepiej dla swietego spokoju od razu
    go poinformowac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: