    From: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Thu, 01 Jan 2009 15:43:04 +0100

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

    > Ale dlaczego uważasz, że w cenie poniżej 2000 zł sprzedaje się system, a
    > nie po prostu aparat do robienia zdjęć?

    Ja nie wiem, czy ja się coś źle wyraziłem w pierwszym poscie, czy Wy
    tylko udajecie, że nie rozumiecie.
    Ja nie próbuję atakować waszego ukachanego Nikona. Ani mi to przez myśl
    nie przeszło. Próbuję tylko przedstawić swój punkt widzenia dotyczący
    japońskich konsumentów. Punkt widzenia bardzo prosty.
    Micro 4/3 to jest system! Tak samo jak systemem jest Nikon F czy Canon
    EF. Ja nie twierdzę, że u4/3 jest systemem lepszym. Jest i pewnie na
    zawsze pozostanie systemem z niższej półki.

    Z tym, że systemy Canona, Nikona, Sonolty itd, są systemami o solidnie
    ugruntowanej pozycji na rynku. Z całą swą historią, doświadczeniem,
    arsenałem obiektywów i akcesorii, z grupą stałych użytkowników,
    miłośników, mniej lub bardziej bezkrytycznych wielbicieli, wyznawców na
    pograniczu religii itd itp...

    Micro 4/3 przy powyższych to dwumiesięczny pętak, który jeszcze nic nie
    znaczy, i w ogóle jeszcze nie wiadomo czy cokolwiek będzie znaczył w
    przyszłości.
    Z tego punktu widzenia 2-5% sprzedaży dla nowego korupsu C, N lub S jest
    wynikiem bardzo przeciętnym, natomiast 1.4% dla G1 jest wynikiem
    zdumiewającym *zwlaszcza na rynku japonskim*
    To jest tylko mój punkt widzenia. Nie musicie się z nim zgadzać. Nie
    jestem ani faboyem, ani właścielem G1

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla