  • Data: 2009-01-03 15:30:33
    Temat: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 03 Jan 2009 14:42:22 +0000, Paweł W. wrote:

    > Myślałeś nad zestawem:
    > Pentax Km + 21/3.2+40/2.8+70/2.4 ???
    > Wszystkie 3 to naleśniki ;)

    Wiem, myslalem kiedys nad tymi skrajnymi nalesnikami, jednak pare postow
    wyzej pisalem, ze jednak troche ,,siedze'' w systemie EF...

    Po prostu wolalbym taki zestaw jaki podales, jednak dostepny w ,,moim''
    systemie, niz hipotetyczny EF-X z postu Bogdana

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns