eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPogorszenie wartości liniowych › Re: Pogorszenie warto?ci liniowych
  • Data: 2014-10-16 22:22:07
    Temat: Re: Pogorszenie warto?ci liniowych
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16.10.2014 14:39, Jacek Maciejewski wrote:

    > Na logikę - cokolwiek się dzieje z linią należy sprawdzać w miejscu odbioru
    > :)
    >
    Co nie znaczy, że sprawdzenie nie można tego sprawdzić na centrali czy
    gdziekolwiek indziej - jest przecież kanał zwrotny.

    Nie będę robił reklamy, ale kiedyś chciałem rozwiązać jeden problem z
    ADSL-em. Na szczęście było to u klienta biznesowego - nie było więc
    problemów z dodzwonieniem się na infolinię (mimo całkiem nieroboczej
    pory), gdzie bardzo miła i kompetentna _pani_ sprawdziła mi wszelkie
    parametry linii. Najpierw poprosiła o odłączenie modemu, po chwili
    podała długość linii, pojemność, upływność do ziemi, następnie po
    podłączeniu modemu - parametry połączenia. Piszę o tym dlatego, że
    niedawno chciałem "naprawić" telefon (innego operatora) jednemu
    znajomemu - wyglądało to na zwarcie, gdyż po odłączeniu aparatu na
    gniazdku było około 5V. To samo w puszce na ścianie domu. Zadzwoniłem na
    infolinię - odebrał bardzo niekompetentny pan, który twierdził, że nic
    sprawdzić się nie da i powtarzał tylko w kółko że muszą wysłać technika.
    Czy to możliwe, że współczesne centrale nie mają takich możliwości?

    --
    Mirek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: