  • 11. Data: 2016-12-08 20:06:28
    Temat: Re: Zbita szyba w iphone 6 - co robić?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-08 o 19:09, Matli pisze:
    > a jak pójdę do nieautoryzowanego to też dadzą radę?
    > Pytam bo to jest niewiadoma: zrobienie ekranu > włączenie do sieci
    > (icloud czy jak tam się to nazywa ;-)

    Tego nie wiem ale aple pamięta wszystkie hasła ;-) i za odpowiednią
    opłatą odblokuje Ci telefon. Czy to się opłaca oceń sam.
    Ja bym nie zapłacił.
    Taki znaleziony "zbity" ajfon w tej szufladzie chyba nie leżał bez
    powodu :-)

  • 12. Data: 2016-12-09 11:12:22
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    > iphone6 to jeden z prostszych telefonów do wymiany wyświetlacza. jeśli
    > masz odrobinę zdolności manualnych, to sam to możesz zrobić. koszt
    > wyświetlacza to jakieś 45-50$. nie wiem ile serwis by za to wziął za taką
    > operację. <rs>

    Naprawdę leży bez powodu w szufladzie.
    Po prostu mam inne telefony (służbowe) i nie był mi do niczego potrzebny. A
    teraz mam potrzebę "nowego" telefonu > aplikacje/gry dla dziecka.

  • 13. Data: 2016-12-10 03:41:46
    Temat: Re: Pojebana szyba
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Eneuel Wrote:

    Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

    --
    ?

  • 14. Data: 2016-12-12 16:26:17
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/9/2016 5:12 AM, Matli wrote:

    > Naprawdę leży bez powodu w szufladzie.
    > Po prostu mam inne telefony (służbowe) i nie był mi do niczego
    > potrzebny. A teraz mam potrzebę "nowego" telefonu > aplikacje/gry dla
    > dziecka.

    sądzę, że chciałeś zaadresować swoją odpowiedź do kogoś innego. <rs>