    From: MSZ <d...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Polacy to najpaskudniejsi spamerzy w usenecie !
    Date: Fri, 22 Nov 2002 00:23:29 +0000 (UTC)

    Dnia 2002-11-21 18:52, Użytkownik
    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl napisał:

    > a wytlumaczeniem tego nie jest po prostu dosc silne zaangazowanie
    > polskich adminów we wszelkiego rodzaju projekty antyspamowe?

    Może to wpływa, ale bez przesady.

    Popatrz na niektóre posty uznane przez nich za spam. Przecież to bez
    sensu! W najgorszym razie były to offtopiki. Niektóre. Może tam mają na
    liście parę prawdziwych spamów, ale jeśli takie rzeczy uznają za spam to
    ja przepraszam.

    To nawet nie jest, jak ktoś sugerował, paranoja. To jest czysty idiotyzm.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)