  • 1. Data: 2002-11-21 07:13:32
    Temat: Polacy to najpaskudniejsi spamerzy w usenecie !
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy>

    Przepraszam za egzagerację, ale się po prostu załamałem.

    Zajrzałem sobie dzisiaj na http://www.newsadmin.com/ zobaczyć
    statystyki spamu i dowiedziałem się, że na _100_ największych
    spamerów w usenecie, polskie hosty zajmowały:

    19/11/2002 - 41 pozycji
    18/11/2002 - 37 pozycji
    17/11/2002 - 42 pozycje
    16/11/2002 - 44 pozycje
    15/11/2002 - 46 pozycji
    14/11/2002 - 42 pozycje

    Oczywiście, większość to *.ppp.tpnet.pl , *.sdi.tpnet.pl czy
    *.neoplus.adsl.tpnet.pl . No bo chyba te statystyki nie są
    specjalnie tak "spraparowane". Wcale bym się nie zdziwił, gdyby
    ktoś się wkurzył i po prostu odciął Polsce feed ze świata.
    Nawet mimo tego, że tematy niektórych postów tak w zasadzie,
    to nie wyglądają na spam. Ale tylko niektórych.

    FUT mordplik . CC a...@t...pl .

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2002-11-21 11:24:53
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Lukasz Kozicki <R...@n...cy> wrote in news:3DDBF305.1F53D7B8
    @atelier.pl:

    /ciach.../

    > 19/11/2002 - 41 pozycji

    Wiesz co ? "Odfutowalem", bo takiego czegos jeszcze nie widzialem. Rico jest teraz
    jednym
    z najwiekszych spamerow neostradowych w Polsce :-)

    http://www.newsadmin.com/cgi-bin/top100stat?n+41+021
    121

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-21 12:11:20
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > statystyki spamu i dowiedziałem się, że na _100_ największych
    > spamerów w usenecie, polskie hosty zajmowały:

    A ja sobie zajrzalem troche glebiej i stwierdzilem, ze to jakis paranoik
    prowadzi...

    Obejrzyjcie sobie wiadomosic UZNANE za spam:
    arfqlo$9q4$...@n...tpi.pl
    arfl8v$pdj$...@n...tpi.pl
    arfs52$psc$...@n...tpi.pl (Szuwaks z prw :-)
    n...@4...com (ipsz :-) - chyba mu powiem...

    Chory czlowiek (raczej chory administrator :-) na tym newsadminie siedzi...

    M.

  • 4. Data: 2002-11-21 17:51:39
    Od: Igor Wawrzyniak <i...@c...eu.org>

    Dnia Thu, 21 Nov 2002 12:11:20 +0000 (UTC),
    Maciej Bebenek Napisał(a):

> [...]
    > n...@4...com (ipsz :-) - chyba mu powiem...
    >
    > Chory czlowiek (raczej chory administrator :-) na tym newsadminie siedzi...

    Ciekawe, jak on ustala, co jest spamem? Przecież chyba nie zna
    wszystkich języków? Jeśli to jakiś automat wyszukujący słowa kluczowe,
    itp. to trzebaby poinformować autora, że dla naszego języka to się
    nie sprawdza :)

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    "Siedzę sobie w barze z aseksualnym cyborgiem, który jest pewnie jedynym,

  • 5. Data: 2002-11-21 17:52:11
    Od: "jacek" <j...@i...pl>

    > Chory czlowiek (raczej chory administrator :-) na tym newsadminie
    siedzi...

    > M.

    Ten k...s uznal chyba wszystkie maile z *.tpnet.pl ( polowa listy top 100
    spam to Polska) za spam. Powinno sie im conieco "wyjasnic":)

  • 6. Data: 2002-11-21 17:52:49
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Thu, 21 Nov 2002 07:13:32 +0000 (UTC), Lukasz Kozicki
    <R...@n...cy> wrote:

    >Zajrzałem sobie dzisiaj na http://www.newsadmin.com/ zobaczyć
    >statystyki spamu i dowiedziałem się, że na _100_ największych
    >spamerów w usenecie, polskie hosty zajmowały:
    >19/11/2002 - 41 pozycji

    a wytlumaczeniem tego nie jest po prostu dosc silne zaangazowanie
    polskich adminów we wszelkiego rodzaju projekty antyspamowe?

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 7. Data: 2002-11-21 17:53:29
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

> [...]
    jednym
    >z najwiekszych spamerow neostradowych w Polsce :-)

    Słuchajcie, to śmierdzi. Np. weźmy:

    16:48 w...@p...pl Co jest teraz w PDT Wola? news.tpi.pl
    <arhah4$dmn$1@news.tpi.pl>

    Otóż jak dla to nie jest żaden spam i bardzo jestem ciekaw kryterium, wg
    którego został uznany za takowy.
    --
    Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O

  • 8. Data: 2002-11-21 20:06:09
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jacek" <j...@i...pl> wrote in news:aripup$pka$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Ten k...s uznal chyba wszystkie maile z *.tpnet.pl ( polowa listy top 100
    > spam to Polska) za spam. Powinno sie im conieco "wyjasnic":)

    Napisalem im maila, zobaczymy co odpisza. Wyglada na to, ze sprzedaja wyjatkowe g...

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-11-21 20:06:32
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin śpi a Szymon Sokół wrote:

> [...]

    > <arhah4$dmn$1@news.tpi.pl>
    > Otóż jak dla to nie jest żaden spam i bardzo jestem ciekaw kryterium, wg

    Może nie lubią szowinistów? ;-) Majstra "Rączkę" nie jeden za to uwala.

    Pozdrawiam - Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.205 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/

  • 10. Data: 2002-11-22 00:23:29
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2002-11-21 18:52, Użytkownik
    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl napisał:

    > a wytlumaczeniem tego nie jest po prostu dosc silne zaangazowanie
    > polskich adminów we wszelkiego rodzaju projekty antyspamowe?

    Może to wpływa, ale bez przesady.

    Popatrz na niektóre posty uznane przez nich za spam. Przecież to bez
    sensu! W najgorszym razie były to offtopiki. Niektóre. Może tam mają na
    liście parę prawdziwych spamów, ale jeśli takie rzeczy uznają za spam to
    ja przepraszam.

    To nawet nie jest, jak ktoś sugerował, paranoja. To jest czysty idiotyzm.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off if a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)