    From: "Pat" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Połączenie nie może być zrealizowane
    Date: Tue, 21 Nov 2017 21:44:24 +0100

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ov1uqe$rhh$1@node2.news.atman.pl...

    > A jak w tym samym czasie wygląda próba połaczenia z tym numerem, z innego numeru
    inicjującego?

    Dzisiaj nie mam takiej możliwości, ale rozumiem Twoją ideę.
    Zresztą sama też o czymś takim myślałam.

    Zrobiłam natomiast coś innego i efekt jest zaskakujący.
    Poprosiłam koleżankę żeby do kogoś (kogokolwiek) zadzwoniała,
    a ja w tym czasie zadzwoniłam do niej. Byłam ciekawa jak mój
    telefon mnie powiadomi że numer, na który dzwonię, jest zajęty.
    Miałam sygnał taki jak by nikt nie odbierał. !!! Żadnej informacji
    o zajętości tamtego numeru.

    Natomiast potem rozmawiałam z tą koleżanką i ona miała
    informację, że w czasie jej połączenia do niej dzwoniłam.
    Ona dzwonila na pocztę głosową, ale to chyba nie ma znaczenia.
    Powinnam mieć sygnał zajętości.

    Pozdrawiam
    Pat