  • Data: 2017-11-21 22:12:05
    Temat: Re: Połączenie nie może być zrealizowane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Nov 2017 21:44:24 +0100, Pat napisał(a):
    > Zrobiłam natomiast coś innego i efekt jest zaskakujący.
    > Poprosiłam koleżankę żeby do kogoś (kogokolwiek) zadzwoniała,
    > a ja w tym czasie zadzwoniłam do niej. Byłam ciekawa jak mój
    > telefon mnie powiadomi że numer, na który dzwonię, jest zajęty.
    > Miałam sygnał taki jak by nikt nie odbierał. !!! Żadnej informacji
    > o zajętości tamtego numeru.
    >
    > Natomiast potem rozmawiałam z tą koleżanką i ona miała
    > informację, że w czasie jej połączenia do niej dzwoniłam.
    > Ona dzwonila na pocztę głosową, ale to chyba nie ma znaczenia.
    > Powinnam mieć sygnał zajętości.

    Niekoniecznie. Teraz taka modna usluga Call Waiting/polaczenie
    oczekujace.

    X rozmawia z Y. Z dzwoni do X. X slyszy w sluchawce pikanie.
    X moze zawiesic polaczenie z Y, odebrac polaczenie z Z, zakonczyc lub
    przelaczyc z powrotem na Y, wrocic do rozmowy z Z itd.

    Oczywiscie w tym celu Z nie moze na poczatku uslyszec zajetosci, tylko
    wlasnie "sygnal dzwonienia".

    https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/
    enduser/popup_adp.php?p_faqid=3358&p_sid=BeOsfOrn&p_
    lva=3359&p_li=&p_sp=undefined

    http://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,polaczenie-oc
    zekujace

    J.