  • 1. Data: 2010-01-08 14:13:17
    Temat: Polak potrafi czyli - ło matko bosko!!!
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    http://moto.allegro.pl/item876639988_cross_cagiva_mz
    _suzuki_ktm.html
    bez komentarza.. :|

  • 2. Data: 2010-01-08 14:38:38
    Temat: Re: Polak potrafi czyli - ło matko bosko!!!
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > http://moto.allegro.pl/item876639988_cross_cagiva_mz
    _suzuki_ktm.html

    Gumiaki i zwisające kable wymiataja :)
    R-R

  • 3. Data: 2010-01-08 14:48:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-08 15:38, Radarro pisze:
    > Tomek<t...@v...pl> napisał(a):
    >
    >> http://moto.allegro.pl/item876639988_cross_cagiva_mz
    _suzuki_ktm.html

    > Gumiaki i zwisające kable wymiataja :)
    > R-R

    Ciekawe, jaka jest cena minimalna :-) Widzac zamysl i zapal
    konstruktora stawiam na 1500 PLN :-) Kto da wiecej??? :-D

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 4. Data: 2010-01-08 16:12:01
    Od: dctor <d...@e...pl>

    On 8 Sty, 15:13, Tomek <t...@v...pl> wrote:
    > http://moto.allegro.pl/item876639988_cross_cagiva_mz
    _suzuki_ktm.html
    > bez komentarza..  :|

    co tam kable, zwroc uwage lepiej na fantazyjny system ogrzewajaco-
    przypalajacy prawa lydke i likwidujacy raz na zawsze problemy z
    dostaniem odpowiednich kolkow system mocowania owiewek na gwozdzie...
    i kto powiedzial ze Polacy nie potrafia robic motocykli???
    Vive valeque
    DCtor
    ex EX500
    ex TDM850
    VFR8

  • 5. Data: 2010-01-09 22:24:56
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.allegro.pl/item876639988_cross_cagiva_mz
    _suzuki_ktm.html
    > bez komentarza.. :|

    ... dobrze że komplet cywilnych plastików jest, są lampy i
    kierunki, więc można śmiało rejestrować ;-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 6. Data: 2010-01-10 15:49:44
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    a ja wam powiem tak: chlopak zlepil cos z niczego, ino mu sil zabraklo albo
    kasy na dokonczenie.
    imho powinno sie go docenic.

    a ze wyszlo wizualnie tak sobie? no coz. nie kazdy z nas jest rzezbiarzem,
    nie kazdy ma wtryskarke i maszyny cnc do robienia form:) zlepil co mogl i
    moje gratulacje:)

    sir

  • 7. Data: 2010-01-10 16:00:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    > nie kazdy ma wtryskarke i maszyny cnc do robienia form:) zlepil co mogl i

    Dokladnie. A najlepsze jest to ze z takich wynalazkow najglosniej smieja
    sie zawsze ci, ktorzy nie wiedza z ktorej strony trzyma sie srubokret.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2010-01-10 17:04:42
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Dokladnie. A najlepsze jest to ze z takich wynalazkow najglosniej smieja
    > sie zawsze ci, ktorzy nie wiedza z ktorej strony trzyma sie srubokret.

    Amen :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 9. Data: 2010-01-10 19:37:56
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    > Amen :)

    Akurat w tym przypadku to Ja sie smieje i jako technik mechanik wiem co
    nieco o srubokretach, a wlasciwie to mi nie do smiechu :|

    Z motocyklami mam do czynienia od 20lat, pamietam czasy przerobek junakow
    na wymarzone japonczyki ale takiego przeszczepu to jeszcze nie widzialem,
    gosciu ma chyba 'dziuple'z motorami (silnik etz , rama cagiva, zawieszenie
    suzuki , plastiki ktm.. i nie wiadomo co jeszcze) nie wspomne o ostetyce :@

    Powiem tak: Dobrze ze sa czasy internetu bo dawniej ukazaloby sie
    ogloszenie bez zdjecia w gazecie jako 'japonczyk w niezlym stanie' i
    dralowalby ktos 400km zeby takie cos zobaczyc

    I jeszcze dodam ze rozumiem tych co podziwiaja to COS bo to napewno
    ludzie ktorzy nie jedna noc w garazu spedzili przy motorze a nie w
    serwisie przy kawce, ale patrzac na to zdjecie nie czuje podziwu i juz.

    ps. jesli Zbigi to ten Zbigi z Janowa to pozdrawiam Thomas-Zelów :)

  • 10. Data: 2010-01-11 07:10:30
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    wiesz, jesli mialby dostep do czesci i wiedzy jak zrobic to porzadnie to by
    zrobil:)
    moje poczatki ze wszystkim (elektronika informatyka, budownictwem itd) to
    jedna wielka nauka. na poczatku sie spieprzy zeby pozniej sie nauczyc jak
    powinno byc i mniej wiecej do tego poziomu dazyc.

    sadzac po gumiakach raczej ma daleko do wszedzie

    sir