  • Data: 2018-04-28 11:07:36
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-28 o 08:45, Cavallino pisze:

    > A na jakiej podstawie tak podejrzewasz?
    > Bo nie przypominam sobie aby Here Drive sprawdzał trasę w necie.

    Pisałem, na podstawie tego, że jak smartfon ma problem z netem to nie
    umie wyznaczać tras. Tyle, że ja piszę o następcy Here. Jak pojawił się
    Windows 10 to wsparcie Here dla Windows skończyło się.

    > Dokładnie tak, dopóki mapy nie zmienisz, albo nie zaktualizujesz.
    > To jest różnica między nawigacjami offline, a online.

    A teraz mamy nawigacje offline'owo-online'owe. Mapy są duże, mogą być
    offline by nie trzeba było transmitować, dane o ruchu muszą być online.
    Tyle, że jakoś u Microsofta ta online'owość nie skutkuje blokowaniem
    tras nieotwartych ani zamkniętych.

    > Chcesz online, korzystaj z yanosika, a nie Here Drive.

    Nie korzystam z Here Drive :-)

    Zgubiłeś wątek :-)

    Wspomniałem tylko o Here, kiedy było o tym pokazywaniu korka w drugą stronę.

    I w ogóle nie chcę korzystać z tych nawigacji o których się tu pisze.
    Interesuje mnie oprogramowanie z otwartym kodem i korzystanie z
    otwartych map. No ale dla Windows Phone można o tym zapomnieć.