  • 11. Data: 2012-06-28 12:28:22
    Temat: Re: Policja. Czy tak można?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jsha2c$58v$1@inews.gazeta.pl...

    > A do czego można się jeszcze posunąć? Może radiowóz?
    > Srebrna Alfa, Ceed czy Vectra z pasem napisem POLSKA i imitacją kogutów?

    A nie widziałeś nigdy samochodu przejętym po pogotowiu? Wygląda jak karetka,
    tyko bez kogutów... :-)
    T.

  • 12. Data: 2012-06-28 15:39:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-28 12:01:45 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > A do czego można się jeszcze posunąć?

    Można napisać FRANCJA, CHINY KONTYNENTALNE (ale w tej to akurat do
    Państwa Środka nie pchałbym się)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-06-28 15:54:27
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-06-28 12:01, z pisze:
    > A do czego można się jeszcze posunąć? Może radiowóz?
    > Srebrna Alfa, Ceed czy Vectra z pasem napisem POLSKA i imitacją kogutów?

    Jak masz sedana, to możesz kupić sobie w nadmorskiej miejscowości
    czapeczkę pamiątkową - białą z napisem "Capitan" i położyć pod przednią
    szybą...

    Gwarancja 100% skuteczności ... :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2012-06-28 18:31:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-28 15:54, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > Jak masz sedana, to możesz kupić sobie w nadmorskiej miejscowości
    > czapeczkę pamiątkową - białą z napisem "Capitan" i położyć pod przednią
    > szybą...

    Bo ja taki jakiś dziwny i przewrażliwiony na punkcie plagiatów, praw
    autorskich, patentów, odszkodowań. A tu proszę. Podobny śliski temat i
    nawet "organy" nie mają nic przeciwko :-)
    Znaczy jakaś normalność.

    PS. Podobno opatentowano właśnie kształt laptopa :-)

  • 15. Data: 2012-06-28 18:38:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam widze POLSKA....

    i spoko. też jestem POLAKIEM i fajnie się jeździ motocyklem w takiej kurtce.
    Samochodziarze od razu zachowują się jakby powietrze z nich zeszło i jakby
    sięgneli po rozum do głowy. Jadą spokojnie, rozważnie.:)

  • 16. Data: 2012-06-28 18:46:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 18:38:40 +0200, Arbiter napisał(a):
    > i spoko. też jestem POLAKIEM i fajnie się jeździ motocyklem w takiej kurtce.
    > Samochodziarze od razu zachowują się jakby powietrze z nich zeszło i jakby
    > sięgneli po rozum do głowy. Jadą spokojnie, rozważnie.:)

    Nie rozumiem ... normalny motocyklista pojawia sie znikad, ryczy i odjezdza
    w sina dal. I gdzie tu jest miejsce na rozwazna lub nie jazde samochodu ?

    Kapelusz masz pod kaskiem czy co ? Nie uwiera ?

    J.

  • 17. Data: 2012-06-28 18:56:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jshant$alf$1@mx1.internetia.pl>:

    > Miałem Ceed'a który wyglądał identycznie jak nieoznakowany policyjny w
    > moim mieście. Jest to dość wkurwiające, bo Ci przed maską testy hamulców
    > robią. A i co chwile na CB słyszałem, gdzie jestem :)

    Na pl.misc.samochody można było przeczytać, że byłeś stałym bywalcem u
    komendanta...

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2012-06-28 19:03:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Miałem Ceed'a który wyglądał identycznie jak nieoznakowany policyjny w
    > moim mieście. Jest to dość wkurwiające, bo Ci przed maską testy hamulców
    > robią. A i co chwile na CB słyszałem, gdzie jestem :)

    Mam to samo, mimo że nijak do radiowozu Ceed nie podobny....

  • 19. Data: 2012-06-28 19:53:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-28 18:56, 'Tom N' pisze:

    > Na pl.misc.samochody można było przeczytać, że byłeś stałym bywalcem u
    > komendanta...

    Były też inne opowieści z mchu i paproci :)

  • 20. Data: 2012-06-28 20:06:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jsi5sq$16s$2@mx1.internetia.pl>:

    > Były też inne opowieści z mchu i paproci :)

    Nie dziwne: <http://www.youtube.com/watch?v=1RULMxJuRio>
    Komendant to chyba ten wyższy (stopniem)
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz