    From: " " <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Date: Mon, 17 Oct 2011 07:43:32 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dnia Sun, 16 Oct 2011 16:35:15 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
    >
    > P.S. kasuj na drugi raz niepotrzebne czesci cytatow.

    > Ale widac ze zajal prawy pas, a sekunde pozniej ten pierwszy zaczal skret w
    > prawo.

    > Dwa mandaty proponuje, a w razie odmow dwa wnioski do sadu, i do kazdego
    > nagranie z kamery jako dowod ?

    > Ale w petli nie potrafi i co jej zrobisz ?

    > No wlasnie kiepsko widac

    > I to tez moze byc trudne.
    >
    > Niedawno byl tu film jak sie chyba bmw wcisnelo miedzy pojazdy.
    > I pojechalo dalej, a numery nieznane.

> [...]
    Masz rację że obydwaj mogli by dostać mandat. Tylko ten co dostał mógł dostać
    za wszystko, łącznie z tym że nie miał kapturków na wentylach. Ale nie za
    spowodowanie lub przyczynienie się do zdarzenia. Oczywiście jeśli by zdołał
    udowodnić że ten co przywalił nie sygnalizował poprawnie zmiany pasa zanim go
    zmienił. Bo że przekroczył wtedy prędkość jest oczywiste. Nawet jak
    sygnalizował to zaczął to robić w trakcie zmiany pasa, a to jest
    niedopuszczalne. A co do kamerki. Akurat migające światło widać przy marnej
    rozdzielczości dobrze. Jak bym nie zrobił eksperymentu to bym nie pisał że
    szczegółów jest dostateczna ilość na kiepskim nagraniu. Akurat w przypadku
    tamtego zdarzenia rozpoznawanie numerów było zbędne. W przypadku każdego
    zdarzenia powodującego unieruchomienie samochodów nie ma potrzeby odczytywania
    numerów z nagrania. Super kamerki potrafiące zarejestrować numery ze stu
    metrów to podpierdalacze niech sobie kupują. Mnie wystarczy kiepska. I taką na
    okoliczność spotkania II i III stopnia sobie kupię. Taką za 29 zł + wysyłka.