  • 1. Data: 2011-10-14 14:25:20
    Temat: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Witam

    http://tnij.org/ntoy

    Wczoraj na skrzyżowaniu JPP i al.Solidarności doszło do zderzenia dwóch aut - w
    tym jednego policyjnego radiowozu. Nikt nie został ranny. Jeżeli ktoś to widział
    albo ma jakiś film bardzo proszę o kontakt na priv. Sprawca czyli radiowóz
    (nieoznakowany) wjechał z dużą prędkością na skrzyżowanie na czerwonym świetle
    (miał "bombę") powodując kolizję z WV Caddy. Natychmiast zjechało się kilka
    radiowozów i molestowali i przez 2 godziny molestowali kierowcę VW do przyznania
    się jako współwinnego. Kolega odmówił mandatu więc panowie Policjanci zabrali mu
    PJ bez podania przyczyny (do wyjaśnienia sprawy - tak powiedzieli). Dodam
    jeszcze, że kierowca radiowozu był już po pracy więc chyba nie miał prawa
    włączyć "bomby".

    Pozdrawiam
    p.

  • 2. Data: 2011-10-14 14:37:22
    Temat: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Oct 2011 14:25:20 +0200, Paweł W.

    > Nikt nie został ranny. Jeżeli ktoś to widział
    > albo ma jakiś film bardzo proszę o kontakt na priv.

    Po co? Przecież...

    > Sprawca czyli radiowóz
    > (nieoznakowany) wjechał z dużą prędkością na skrzyżowanie na czerwonym świetle
    > (miał "bombę") powodując kolizję z WV Caddy.

    ..."bomby" nie upoważniają radiowozu do taranowania innych uczestników
    ruchu. Do sądu i tyle, wina będzie policjanta.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-10-14 14:49:49
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...kierowca radiowozu był już po pracy więc chyba nie miał
    > prawa
    > włączyć "bomby".

    To nie ma znaczenia. "Bomba" nie nadaje pierwszeństwa, tylko
    zezwala na niestosowanie się do niektórych przepisów.
    Oczywiście pod warunkiem że nie stwarza to zagrożenia.

  • 4. Data: 2011-10-14 15:06:25
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Fri, 14 Oct 2011 14:25:20 +0200, Paweł W.

    > Po co? Przecież...

    > ..."bomby" nie upoważniają radiowozu do taranowania innych uczestników
    > ruchu. Do sądu i tyle, wina będzie policjanta.

    Wina policjanta już jest bo mandat dostał, ale koledze współudział chcą dać.

    p.

  • 5. Data: 2011-10-14 15:15:28
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Fri, 14 Oct 2011 14:25:20 +0200, Paweł W.

    > Po co? Przecież...

    Kumplowi chcą wcisnąć współudział, a "ranni" Policjanci L-4 100% płatne mają.

    p.

  • 6. Data: 2011-10-14 15:28:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Oct 2011 15:15:28 +0200, Paweł W.

    > Kumplowi chcą wcisnąć współudział

    Ale kto? Policjanci? Bez przesady, nie mają aż takiej władzy. Do sądu, a
    tam go uniewinnią całkowicie -- chyba, że faktycznie coś powaznie nabroił.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 7. Data: 2011-10-14 15:34:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 14:25, Paweł W. pisze:
> [...]
    > jeszcze, że kierowca radiowozu był już po pracy więc chyba nie miał prawa

    Zaraz Ci Maslag napisze, ze konfabulujesz.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2011-10-14 15:47:50
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz Ci Maslag napisze, ze konfabulujesz.

    Niech pisze co chce, ja tylko szukam świadków chętnych zeznawać jakby co, bo
    bezkarnym "Panom Policjantom" nie odpuścimy.

    p.

  • 9. Data: 2011-10-14 15:52:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Oct 2011 15:47:50 +0200, Paweł W.

    > Niech pisze co chce, ja tylko szukam świadków chętnych zeznawać jakby co, bo
    > bezkarnym "Panom Policjantom" nie odpuścimy.

    Świadkowie na nic są potrzebni. Do sądu, tam wyjaśnią policjantom, kto
    odpowiada za wypadek.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2011-10-14 16:54:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, October 14, 2011, 3:52:31 PM, you wrote:

    > Świadkowie na nic są potrzebni. Do sądu, tam wyjaśnią policjantom, kto
    > odpowiada za wypadek.

    Straszna loteria...

    --
    Best regards,