eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPomiar mocy silnika spalinowego › Re: Pomiar mocy silnika spalinowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.n
    ews.osn.de!195.114.241.69.MISMATCH!feeder.news-service.com!postnews.google.com!
    n15g2000vbn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Pomiar mocy silnika spalinowego
    Date: Wed, 5 Oct 2011 11:46:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <e...@n...googlegroups.com>
    References: <1gd4s9qds69qr.1u6mt3hp5fh6v$.dlg@40tude.net>
    <j6gn16$a33$1@inews.gazeta.pl>
    <13qtwiqiqu20u.1nmavvfmxblhw$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 80.7.109.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1317840713 32022 127.0.0.1 (5 Oct 2011 18:51:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Oct 2011 18:51:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n15g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=80.7.109.101;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ASELCHRU
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like
    Gecko) Chrome/14.0.835.186 Safari/535.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:29426
    [ ukryj nagłówki ]

    On Oct 5, 5:52 pm, Popey <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam ponownie,
    >
    > Cieszy mnie ta dyskusja i ilo c post w.
    > Szczeg lnie, e rzeczywi cie - to mo e by naprawd wietny pomys z tym
    > odzyskiem energii w postaci ogrzewania - w moim przypadku mog oby to by
    > ogrzewanie pomocnicze warsztatu - tak wi c za ten pomys serdecznie
    > dzi kuj .
    >
    > A co do szczeg w technicznych - s dzicie, e po prostu sprz gni cie
    > pr dnicy z wa em silnika i mierzenie pr du produkowanego przez uk ad b dzie
    > si nadawa o? Je eli tak, to te wietnie.
    >
    > Czy przy konstrukcji tego urz dzenia musz uwa a na jakie "haczyki"? W
    > jaki spos b najlepiej dobra pr dnic oraz sk d najta szym kosztem mo naby
    > j wzi ? Bo je eli to ma by pr dnica 50kW to pewnie kosztuje ogromne
    > pieni dze - czy s jakie urz dzenia stare, kt re by y w co takiego
    > wyposa one i mo naby je wypatroszy ?

    Jeszcze możesz podłączyć do tego silnika pompę wodną i przeganiać tą
    wodę przez zawór regulacyjny. Podłączysz miernik różnicy ciśnień za i
    przed zaworem, coś do mierzenia przepływu i sobie moc obliczysz.
    Ciepło zrzucisz chłodnicą samochodową. Myślę że wyjdzie taniej.
    Następna możliwość: kompresor. Napompujesz sobie powietrza, a do czego
    powietrze potem użyjesz, to sam wiesz.
    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: