  • Data: 2019-04-03 17:15:00
    Temat: Re: Pomiar natężenia prądu - uszkodzony multimetr
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2019 o 16:50, Krystek pisze:

    > (Na szczęście) o tym to akurat wiem. Dostać strzałem kilkusetamperowym
    > to bym nie chciał. Dobrze by się to mogło dla mnie nie skończyć, nie
    > wykluczając pożaru.
    >
    > Aż się dziecięce lata przypomniały i wkładanie różnych przedmiotów do
    > gniazdek...
    >
    > K.

    Ja robiłem eksperymenty z krosówkami na akumulatorze samochodowym,
    fajnie iskrzyło na zwarciu a jak się przytrzymało to 'świeciły', jak
    były za krótkie to wypalało skórę na palcach;)
    po wszystkim, żeby ojciec nie zauważył zabaw postanowiłem powypalane
    klemy wyszlifować pilnikiem... i nieostrożnie pilnikiem zahaczyłem o
    drugą klemę robiąc zwarcie solidnym żelastwem- nie pamiętam czy korki
    były wykręcone do ładowania czy je wyrwało ale ciuchy mi ochlapało
    kwasem- do prania nie było śladu, później sprawa się rypła;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl