    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Pomysł na CR2032
    Date: Tue, 29 Nov 2016 12:56:55 +0100

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Dość żeby się zacząć zastanawiać nad rozwiązaniem innym niż przekładka
    > na baterii.

    Nie wiem co by mogło znaczyć "testowanie gniazda", rozumiem tylko tyle,
    że najlepiej jakby oryginalna bateria cały czas siedziała na miejscu.
    Trudno sobie wtedy wyobrazić lepsze rozwiązanie od tej przekładki wsuanej
    między baterię a górną elektrodę (nie bójmy się tego słowa!) gniazda.
    Chyba widziałem gdzieś takie profesjonalne sondy, ale nie wiem co w
    nich może być lepszego od kawałka cienkiego dwustronnego laminatu z
    przylutowanym kabelkiem.

    > Przy czym zwracam uwagę, że chodzi o jednostkowe (powiedzmy parę
    > urządzeń równocześnie) rozwiązanie do testowania kilkudziesięciu
    > urządzeń w jednej partii. Jakieś takie rzędy wielkości.

    Płyty pecetowe mają goldpiny i zworkę. Układ elektryczny przewiduje
    podłączenie w miejsce zworki wtyczki do pomiaru napięcia i prądu baterii.
    Też tak można.

    --
    Jarek