  • Data: 2017-05-20 20:46:29
    Temat: Re: Pomysła potrzeba
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajny układ :)
    > To w końcu ile tych par masz do dyspozycji?

    To nie tyle kwestia "dyspozycji", bo mogę dać np. skrętkę zwykłą i będą
    4 pary.
    Ważniejsze jest, żeby możliwe ograniczyć ilość "drucików" do
    podłączenia, bo to ma sobie robić prosty technik, co to dla niego 2
    druty już można pomylić :)

    Więc najchętniej bym ograniczył maksymalnie, czyli 2 pary. Ten P82B96 to
    umożliwia. Ale i tak będę musiał wymyślić jakieś zabezpieczenia, żeby
    złe podłączenie nie zniszczyło czujnika.

    Zamówiłem już próbki tych układów. Zobaczymy jak toto działa w praktyce.