    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pop czy GO?
    Date: Sat, 30 May 2009 02:07:35 +0200

    On Fri, 29 May 2009 22:27:53 +0200, ToMasz wrote:
    >poto mam prepaida, bo gadam nieregularnie, taki biznes. teraz wygaduje
    >pakiet (POP) 30 min w tydzień lub szybciej, tak wiec 100zł/5 miesiecy to
    >w sam raz. tyle ze raz, pakiety są OK o ile właśnie nie trzeba kupić
    >następnego, gdy niema na to czasu. Dwa, korcą mnie bonusy NOG.

    Tylko ze z tymi bonusami to jest tak:
    -doladowujesz za 25 zl.
    -stawki za polaczenia rosna, wiec lepiej nie rozmawiac teraz,
    -w najblizszy weekend masz 120 minut do wygadania z Orange
    [Wolny Weekend]
    -przed uplywem 25 dni doladowujesz za 100zl
    -ceny za polaczenia spadaja, ale to cie chwilowo nie obchodzi
    -w najblizszy weekend masz 720 minut do wygadania z Orange
    [Wolny Weekend]
    -dostajesz 10-30% wiecej do Orange i stacjonarne [masz za staz]
    -dostajesz 120 minut do wszystkich, do wykorzystania w miesiac,
    [minuty non stop]
    -dostajesz 1200 minut do jednego numeru w Orange do wygadania w 2
    miesiace [pogadaj sobie]

    W sumie oplacalnosc taka sobie. Trzeba sie dostosowac do terminow.
    Nie wiem czy nie lepiej byloby doladowywac po 25zl wygadujac przyznane
    wtedy 30 minut non stop, a po wygadaniu .. przejsc na pop i kupic
    pakiety :-)

    >Moge swój
    >telefon doładowac z telefonu z rachunkiem. czy wtedy, za doładowanie
    >100zł dostane 100+10ZŁOTYCH plus 20% na rozmowy w orange?

    Dostaniesz, ale wtedy nie dostaniesz Minut Non Stop, ani Masz za staz.
    Oplaca sie tym ktorzy doladowuja rzadko, chca przedluzyc nabite srodki
    na konto promocyjne, albo staz maja za maly.

    Przy czym ta promocja, oraz Masz za staz, dziala tez Popie.

    W sumie .. to moze UKE nalozylby jakas kare na Orange za to ze oferte
    ma kompletnie nieczytelna i trzeba te regulaminy promocji dlugo
    studiowac :-)

    J.