  • Data: 2019-06-18 20:36:03
    Temat: Re: Porównywanie liczb, double float
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jun 2019 17:54:52 +0200, Roman Tyczka wrote:
    > Bo on mówi o zaawansowanej algorytmice, numeryce i matematyce

    No właśnie nie wiem czy o tym... Być może to przez moje wrodzone
    ograniczenie umysłowe, ale ja usłyszałem tylko "wysyłanie faktur do
    klientów", potem było coś o "wartości dodanej w biznesie", o czytaniu
    projektów ustaw, no i podwątek (ciekawy, nie powiem) o zamykaniu much w
    słoiku.

    > a Ty o rzeżbieniu w strumieniu danych, alokowaniu pamięci, ramkach,
    > buforach i całym tym nieistotnym, niskopoziomowym, implementacyjnym
    > pierdulamencie.

    Ten, jak to nazywasz, 'nieistotny pierdulament' to dokładnie to, czego
    oczekuję od programisty. Tzn. żeby potrafił... programować. Tj. tworzyć
    programy komputerowe. Naiwnie sądziłem, że taka definicja programisty
    jest powszechna, ale być może faktycznie błądzę i skorzystanie z float
    wymaga ukończenia doktoratu z matematyki stosowanej.

    Mateusz