    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 22 Jul 2019 01:16:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Porównywanie liczb, double float
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 14:30:41 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Ja piszę o programowaniu systemowym na platformy unixowo-podobne
    > (FreeBSD, Linux) z naciskiem na przetwarzanie danych i obsługę wszelakich
    > komunikacji sieciowych. Otóż kandydaci po studiach których zdarza mi się
    > widywać często nie mają pojęcia o TCP/IP, nie potrafią obsłużyć poprawnie
    > zwykłego socketu stream, o BGP nigdy w życiu nie słyszeli, a o SQL wiedzą
    > tyle, że to "coś z SELECT". Ba, przerażająca większość wykłada się na
    > napisaniu prymitywnego programu w C pt. "program ma pobrać z linii
    > poleceń ciąg liczb i wskazać najwyższą". Śmieszne to, czy żałosne - do
> [...]

    jesli nie potrafisz sie zdecydowac to wygladasz naprawde na prymitywnego czlowieka,
    bo nie jest to ani smieszne ani zalosne, jest to jak najzupelniej normalne - sa to
    poprostu ludzie ktorzy nic nie umieja i kazdy taki byl nim sie czegos nauczyl, wiec
    przyjomanie wobec nich poz psychiocznego klowna co probujesz robic nie ma za wiele
    sensu

    swoja droga to wyzej to nie sa absolwencci IT po dobrej politechnice
    Ci o ktorych ja mowie wlasnie byli tego dobrze nauczeni i ogolnie bylo zdolnie do
    czegos takiego jak przejecie projektu
    robionego ze 3 lata przez grupe kilku osob gdy jego glowny programista odszedl z
    roboty i prowadzenia go - ot tak przychodzac do tej roboty po skonczeniu swojej
    politechniki - co moim zdaniem
    jest imponujace jak diabli

    sam bylem wtedy zaznaczam o wiele slabszy, bazy danych np widzialem wtedy pierwszy
    raz na oczy , choc ich sie w miesiac nauczylem bo to akurat dosyc proste..teraz nie
    pracuje swoaj droga od paru lat bop jestem rpzewlekle chory, mam wrazenie ze moj
    skill znacznie wzrosl (bo napisalem solo kilka projektow np moj wlasny fancy asembler
    x86 org-asm, wlasne bibliotekie do gier 2d/3d na rasteryzerze green.fire.dll)
    ale klimaty pracy grupowej sa mi obecnie obce (co jest zle bo kasa mi sie konczy a
    zarazem przewlekle chorowanie szczerze mowiac raczej 'usuwa' mnie z rynku)