  • Data: 2016-12-06 21:35:43
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-06 02:31, J.F. wrote:
    > A piszesz o ?

    Holendrach.

    > Bo na rozpoznawaniu numerow bazuja np niemieckie platnosc za
    > autostrady (choc tylko pomocniczo), polskie za kilka drod krajowych
    > (tez pomocniczo), na swiecie wczesniej pare nnych systemow platnosci
    > czy wyszukiwania skradzonych aut.

    A czy ja twierdze że nie można? Krytykuje tylko hasła z gatunku "kolega
    uważa że polskia czcionka jest znakomita". Otóż nie jest. Żadna nie jest
    dobra, ale istnieja znacznie lepsze niż PL.

    > A gdzies tam ponoc jeszcze sa skanery, ktore rozpoznaja recznie
    > nagryzmolone adresy na kopertach ...

    No ale to niczego nie wyjasnia bo w warunkach invitro jak świetnie
    oświetlona koperta z wysokorodzielczą kamerą i perfekcyjnym fokusem może
    zająć się zupełnie innymi problemami niż to biedactwo na drodze które
    ledwo widzi w deszczu.