eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPoświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ? › Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć
    ryja o dotacje ?
    Date: Thu, 20 Sep 2007 09:17:53 +0000 (UTC)

    On Thu, 20 Sep 2007 08:47:10 +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > Gratuluję Ci, Tomku, tak optymistycznego pojmowania sytuacji finansowej
    > niektórych operatorow :-P Szczególnie tych dwóch :)

    biorąc pod uwage szum jaki zrobili na jednej z wiosek odnośnie zakładania
    neostrady, zwłaszcza w sferze podburzania ludzi którzy koniec końców i tak
    przychodzą do mnie pospisywać umowy długoterminowe to TPSA faktycznie nie
    ma co z pieniędzmi robić

    > A co do meritum - PT było i jest pisane przez ludzi z mentalnoscią
    > telefoniarzy, którzy nie do końca rozumieją o co we współczesnym
    > przesyłaniu pakietów tak naprawdę chodzi. Stąd tak szczegółowe regulacje
    > dotyczące PSTN czy komórek i szczątkowe dotyczące reszty świata. Zauważ,
    > że gdybyś chciał czytać wszytsko literalnie, to musiałbyś rejestrować
    > nagłówki wszystkich pakietów, z zakazem rejestracji pól danych.

    2 kliknięcia na mikrotiku który stoi za ścianą (dotyczy wyjścia w świat) i
    pewnie z 10 kolejnych na mikrotikach znajdujących się w terenie (żeby
    stosowne info o przepływających pakietach wewnątrz sieci było przesyłane na
    centralny zbieracz logów)

    problem w tym, że państwo jakoś nie kwapi się nad zorganizowaniem szkoleń
    na których powiedzą co gdzie jak należy robić z logowaniem pakietów, a ja
    i mi podobni wszystkiego wiedzieć nie jesteśmy w stanie co nie oznacza że
    nie chcemy prowadzić działań na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa

    dla mnie osobiście to nawet by było fajne, zawsze to kontakt z jakimiś
    ciekawymi ludźmi (chociażby ci z ABW), może gdzieś by przy okazji można
    było znaleźć jakieś dodatkowe źródło zatrudnienia, nie mówiąc o
    możliwości spotkania innych dostawców Internetu z okolicy czy nie okolicy
    i nawiązania jakichś ciekawych znajomości bieznesowych

    > Co do zasad związanych z tzw. obronnością - nie mogę się wypowiedzieć,
    > czy ta kwota to koszty czy - jak piszesz - podatek. Nie mogę bo nie wiem ;)

    każdy ukryty podatek można wyjaśnić koniecznością pokrycia jakichś tam
    wydumanych kosztów, tyle że niewiele to zmienia,a państwo polskie to i tak
    studnia bez dna więc czy zapłace im te 12k czy nie to i tak będzie im mało

    --
    futszaK
    0601061867