  • Data: 2016-06-29 11:41:00
    Temat: Re: Poszkodowani przez VW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f9b16775-95f8-4b61-bb75-f0838534f97d@go
    oglegroups.com...
    >--Dziwne, że nikt na grupie tego nie komentuje próby
    >administracyjnego odebrania pojazdu, bo jak inaczej w przypadku
    >samochodu tego nie nazwać?

    >przeciez nikt ci samochodu nie odbiera, po prostu nie mozesz nim
    >jezdzic bo nie spelnia wymogow technicznych ... byc moze jest to
    >proba wywarcia nacisku na VW bo do tej pory >stosuja taktyke chowania
    >glowy w piasek

    >PS ten od seata najprawdopodobniej podejrzewa ze producent zostawi go
    >na lodzie w razie klopotow i powiedzialbym ze mocno sie nie myli :-)

    Niekniecznie - jesli klienci oddadza w ramach niezgodnosci, to
    przysluguje mu dalsze roszczenie do dostawcy.
    Jesli kupil w jakims ... VW Polska sp.z.o.o to pojdzie latwo ... i
    spolka oglosi upadlosc i zostawi go na lodzie :-)

    Na ile takie roszczenie przechodzi przez granice to nie wiem - w unii
    chyba wszedzie jakies podobne prawo pod tym wzgledem, ale zeby sie
    domagac od zagranicznego dostawcy to nie slyszalem ...

    J.