  • 1. Data: 2009-03-31 15:54:52
    Temat: Poszukiwany expert od SE T610
    Od: "makaron X" <t...@l...it>

    Witajcie,
    Problem polega na tym, ze ww telefon z karta prepaid wysyla smsy,
    ktore sa naliczane podwojnie, tzn, kiedy wysle jednego smsa to system
    operatora pokazuje, ze wyslalem dwa smsy. Jeden odlegly od drugiego o 4 sek.
    i zgarnia oczywiscie kase za ten drugi-fikcyjny.
    Ta sama karta na starym tel. Nokia 6210 dziala normalnie, wiec to wina
    telefonu SE,
    a nie operatora. Wykasowalem w SE wszystkie dane i wpisalem powtornie tylko
    te
    potrzebne do komunikacji sms'owej, ale nic to nie dalo.
    Co to moze byc?

    Dzieki z gory za sugestie,
    makaron X

  • 2. Data: 2009-03-31 17:30:11
    Temat: Re: Poszukiwany expert od SE T610
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "makaron X" <t...@l...it> napisał w wiadomości grup
    it...

    > Dzieki z gory za sugestie,
    > makaron X

    prawdopodobnie piszesz smsa z polskimi znakami (wtedy można napisać chyba
    max 70 znaków by liczyło jako jednego), lub wiadomość ponad 160 znaków -
    takie wiadomości telefon dzieli na kolejne smsy.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 3. Data: 2009-04-01 17:50:06
    Od: "makaron X" <t...@l...it>

    "Arti" <a...@w...pl> ha scritto nel messaggio

    > max 70 znaków by liczyło jako jednego), lub wiadomość ponad 160 znaków -
    > takie wiadomości telefon dzieli na kolejne smsy.

    Arti, to nie to. Nawet krotkie, krociutkie smsy nalicza podwojnie.
    Naprawde nie wiem co o tym myslec :((
    Pozdrawiam,
    makaronX