  • 1. Data: 2009-03-31 09:20:13
    Temat: zamiana tp 2000 na era swobodne rozmowy
    Od: "Szop" <...@k...p>

    Czy uważacie państwo, że rozsądnym pomysłem jest zamiana taryfy TP 2000
    minut na Era swobodne rozmowy za 45 zlotych + pakiet 1000 minut za 30zł do 5
    wybranych numerów? Czy w tej ofercie są jakieś pułapki, które mogłyby
    uprzykrzyć życie?

  • 2. Data: 2009-03-31 10:40:50
    Temat: Re: zamiana tp 2000 na era swobodne rozmowy
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > wybranych numerów? Czy w tej ofercie są jakieś pułapki, które mogłyby

    jestem teraz oferta ery, gdzie masz godzine za 29gr i sens
    utrzymywania jakiegokolwiek stacjonarnego telefonu mija sie z celem...

  • 3. Data: 2009-03-31 11:14:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >jestem teraz oferta ery, gdzie masz godzine za 29gr i sens
    utrzymywania jakiegokolwiek stacjonarnego telefonu mija sie z celem...

    Nie wymadrzaj sie koles.
    Oferta godzina za 29 groszy dotyczy TAK-TAK-a. W TAK-TAK-u masz tylko numer
    komorkowy, wiec osoby dzwoniace spoza Ery placa jak za polaczenia do innych
    sieci komorkowych.
    Numer stacjonarny ma sie po to, by INNI dzwonili *do* Ciebie taniej.
    Oczywiscie nie musi to byc stacjonarny w TPSA - moze byc VoIP, moze byc Era
    domowa/firmowa, moze tez byc Era Numer Stacjonary - ale ta usluga diostepna
    jest tylko w abonamencie Ery.
    Tak wiec to, ze *dla Ciebie* nie ma sensu miec numer stacjonarny nie
    zonacza, ze dla innych nie ma to sensu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-31 11:28:47
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > jest tylko w abonamencie Ery.
    > Tak wiec to, ze *dla Ciebie* nie ma sensu miec numer stacjonarny nie

    i również to nie oznacza, że musisz zawsze wszystkich obrażać, wydaję Ci
    się że pozjadałeś wszystkie rozumy
    az

  • 5. Data: 2009-03-31 11:29:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    >jestem teraz oferta ery, gdzie masz godzine za 29gr i sens
    utrzymywania jakiegokolwiek stacjonarnego telefonu mija sie z celem...

    Nie do konca rozumiem takiego toku myslenia:
    "Hurra, mam 29 (lub 5 lub 1 lub pół) groszy (za minute. godzine/dobe) do
    swojej sieci *i na stacjonarne* wiec nie potrzebuje numeru stacjonarnego....
    No tak, tylko jesli *wszyscy* beda tak myslec, to bedziesz mial malo osob,
    do ktorych bedziesz z tej oferty mogl skorzystac. Srednio statystycznie
    rzecz biorac bedzie to mniej niz 1/3 Twoich znajomych - bo na Orange, Plusa,
    Playa, Movę, Avona itd. sobie za te 29 groszy za godzine nei zadzwonisz. W
    wielu przypadkach skorzystasz z dobrodzeisjtwa tej uslugi tylko dlatego, ze
    Twoj znajomy nie mysli tak jak Ty....
    Zastanow sie nad tym

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-03-31 11:30:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > i również to nie oznacza, że musisz zawsze wszystkich obrażać, wydaję Ci
    > się że pozjadałeś wszystkie rozumy

    W kolejnym poscie rozwinalem swa mysl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-03-31 11:32:26
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W kolejnym poscie rozwinalem swa mysl.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    no tak , to Ci sie chwali, jednak jak pomyślisz to jesteś OK :)

  • 8. Data: 2009-03-31 11:34:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > no tak , to Ci sie chwali, jednak jak pomyślisz to jesteś OK :)

    mmm - az mnie zaswedzialo od tej wazeliny :P
    Tez jestes OK, Tomusiu ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-03-31 11:35:35
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mmm - az mnie zaswedzialo od tej wazeliny :P
    > Tez jestes OK, Tomusiu ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    ja zawsze jestem ok, ale Ty czasem jesteś wyrywny :)
    az

  • 10. Data: 2009-03-31 11:41:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > ja zawsze jestem ok, ale Ty czasem jesteś wyrywny :)

    hehe - no a tak swoja droga, to ulepszyli te usluge, bo jak bylo za 99
    groszy, to trzeba bylo patrzec na zegarek, zeby nie przekroczyc godziny i
    jak cos, to dzwonic ponownie.
    Teraz mozna juz bezstresowo

    Pozdrawiam
    SD