  • Data: 2019-09-13 08:54:28
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 06:02:10 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > 3zł miesięcznie. I to nazywasz skubaniem? Szukasz umowy za 1zł?
    Powiedziałem czego szukam. Taryfy w której płacę za to z czego
    korzystałem, bez żadnych "pakietów" i przedpłat. I tak, skubią bo primo
    nie korzystam za 3 zł a secundo, jak mam środki na koncie to przepadną
    kiedy zmienię usługodawcę, tertio sprzedają mi niechcianą usługę bo nie
    korzystam z netu. Cholera, czy sprzedaż wiązana nie jest przypadkiem
    zabroniona przez Kodeks Handlowy?

    > Nieprawda, odnawia się automatycznie.
    Prawdopodobnie mówimy o różnych rzeczach. Ty mówisz o "pakiecie"
    startowym. Ja mówię o "pakiecie" który ewentualnie dokupujesz gdy już
    masz ten startowy (razem z kontem i numerem). Moja wina, bo jeszcze się
    tego nie nauczyłem.

    --
    Jacek
    I hate haters.