    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Date: Sun, 29 Sep 2019 07:36:24 +0200

    Dnia Sun, 29 Sep 2019 00:38:03 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > /../
    >>
    > Niektórych umiejętność korzystania z komórki przerasta...
    > Pakiety internetu, smsów i netu kupujesz za środki w koncie. Internet
    > chyba jest 2zł za 1 giga

    Smoku, ciebie przerasta umiejętność myślenia. Strona Virgin (innych też)
    celowo jest tak zredagowana by wpuszczać w maliny. A taryfa tak, by cię
    narażać na koszty. Środki na koncie przepadają gdy odchodzisz z Virgin,
    o czym nie przeczytasz chyba że zrobisz doktorat z taryf.
    Niewykorzytane pakiety przepadają. I dlaczego mogę gadać skoro strona
    twierdzi że nie mogę? A w ogóle, po ch... mi jakieś pakiety? Ja chcę
    taryfy jak z początków telefonii, kiedy wszystko było jeszcze uczciwe i
    proste. Za sms, rozmowę, czy minutę - cena i to płatna po rozmowie.
    Oczywiście, nie ma takiej taryfy, zbyt korzystne jest nabijanie jeleni w
    butelkę.
    --
    Jacek
    I hate haters.