eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPotrzebna porada w sprawie umowy › Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.70.M
    ISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <j2czdk0sss2h.8e68p81l5jvr$.dlg@40tude.net>
    <qldv0h$1127$1@gioia.aioe.org>
    <p...@4...net>
    <5d8fe0cb$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <16ru1h9xkoxnw$.18u85uaka3d1z$.dlg@40tude.net>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Mon, 30 Sep 2019 10:22:02 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <16ru1h9xkoxnw$.18u85uaka3d1z$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <5d91bb2a$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.46.100
    X-Trace: 1569831722 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17345 37.47.46.100:10785
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3204
    X-Received-Body-CRC: 1911698855
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1091800
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-09-29 o 07:36, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Sun, 29 Sep 2019 00:38:03 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    >
    >> W dniu 12.09.2019 o 20:19, Jacek Maciejewski pisze:
    >> /../
    >>> To jest pakiet na start, dla nowych numerów. Jak już masz prepaid
    >>> wykupiony to możesz wykupić dodatkowe minuty ale już nie SMS.
    >>> Na dobitkę nie rozumiem tej taryfy i nie umiem znaleźć wyjaśnień. Np. na
    >>> stronie swojego konta mam "Pozostało do wykorzystania: zero minut, zero
    >>> sms". Mimo to mogę zainicjować połączenie i gadać. Nie mogę wysłać SMS-a
    >>> ale też nie wiem jak je dokupić, bo na tej stronie nie ma takiej opcji.
    >>>
    >> Niektórych umiejętność korzystania z komórki przerasta...
    >> Pakiety internetu, smsów i netu kupujesz za środki w koncie. Internet
    >> chyba jest 2zł za 1 giga
    >
    > Smoku, ciebie przerasta umiejętność myślenia. Strona Virgin (innych też)
    > celowo jest tak zredagowana by wpuszczać w maliny. A taryfa tak, by cię
    > narażać na koszty. Środki na koncie przepadają gdy odchodzisz z Virgin,
    > o czym nie przeczytasz chyba że zrobisz doktorat z taryf.

    Przepadanie środków po odejściu to cecha każdej sieci i każdej taryfy.


    > Niewykorzytane pakiety przepadają.

    Niesamowite. Zupełnie jak wszędzie.

    > I dlaczego mogę gadać skoro strona
    > twierdzi że nie mogę? A w ogóle, po ch... mi jakieś pakiety? Ja chcę
    > taryfy jak z początków telefonii, kiedy wszystko było jeszcze uczciwe i
    > proste. Za sms, rozmowę, czy minutę - cena i to płatna po rozmowie.
    > Oczywiście, nie ma takiej taryfy, zbyt korzystne jest nabijanie jeleni w
    > butelkę.


    Oczywiście, że jest nawet w Virgin. Tylko net musisz mieć w pakiecie, co
    cię kosztuje 1zł/miesiąc.

    A jeśli tęsknisz za uczciwymi początkami taryf, to niestety muszę cię
    rozczarować. Obecnie nie dostaniesz żadnego pakietu w cenie 80zł i bez
    wliczonych minut lub smsów (samo odbieranie).

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: