  • Data: 2009-01-26 16:15:35
    Temat: Re: Potwierdzenia rejestracji lądują w spamie :(
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, link w tekście oczywiście ma dopięty unikalny ciąg, ale domena ta
    > sama
    > jest. Zastawiam się czy coś może nie teges z serwerami nazwa.pl jest?

    Przypuszczenie błędne. Sam mam tam parę serwisów a w swoim CMS'ie stosuję
    podobne mechanizmy jakich sam używasz. Maile docierają poprawnie w zasadzie
    do każdego. Kiedyś miałem podobną sytuację i okazało się, że nie wszystkie
    nagłówki były ustawione jak trzeba. W szczególności, gdy adres powrotu oraz
    adres "from" są inne to wiele antyspamów nie przepuści czegoś takiego.