    From: "AK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Potyczki
    Date: Fri, 23 Nov 2012 12:55:56 +0100
    <5...@g...com>
    <k8nkr5$hn1$1@news.task.gda.pl>
    <2...@g...com>

    Użytkownik "Roman W" <r...@g...com> napisał:

    > Nie no, jasne ze 95% software w bankach to absolutna tragedia.
    > Wlasnie dlatego potrzebuja dobrych ludzi, zeby to jakos dzialalo ;-)

    Alez polecam sie :)
    Nie boje sie wyzwan ;) Mam z Asseco praktyke np. w podmianie
    bazy danych na > 100 dzialajacych bankach.
    Mimo to nie pisze zza krat ;)

    A powazniej. nie przesadzaj. Nie mowie ze to jakis szajs, ale
    _naprawde_ zbyt nadmuchane toto i do oprogramowania
    inzynierskiego ma sie nijak.
    No bo wiesz.. hm.. np.obliczenie profilu, rozkladu naprezen,
    rozkladu temperatury lopatek wirnika silnika do nawet jakiegos
    starego Il-a czy Tu to conieco bardziej skomplikowane a i napewno
    nie mniej odpowiedzialne.

    > Ale pieniadze naprawde sa nadal lepsze niz w innych branzach.

    To prawda.
    W moim przypadku (mowie o doswiadczeniu zawodowym) ogolnie mowiac jest
    scisla deterministyczna tendencja:)) :
    Pieniadze byly prawie _zawsze_ odwrotnie proporcjonalne w stosunkie do ogolnie
    pojetej "jakosci"/ciezkosci problemu/ow.
    Najlepsze rzeczy robilem na studiach ("rozplatanie" widm rentgenowskich,
    optymalizacja (np rozkrojow), algorytmy sumulacji itp itd, naprawde bylo tego sporo
    zwlaszac ze.. e.. no chyba juz przedawnienie dziala trzeba bylo z czegos zyc/pi^H^H
    (to + obliczenia i rysunki techniczne glownie dla LO-..ukow).
    Pozniej w WSK-Rzeszow (obliczenia inzynierskie, CAD/CAM/FEMy/CNNy
    itd), a pozniej to juz rowniez zgodnie z ta ogolna tentencja ;),

    Wiec nie demonizujmy tych bankow

    PS: Za to spokojnie mozemy demonizowac np. fizyke ciala stalego ;).
    Zwlaszcza w wydaniu takich ludzi jak M.Zelechower czy _nawet_
    A.Zastawny (choc ten ostani to byla rzeznia "niewiniatek":)

    AK