  • Data: 2012-11-24 21:18:42
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-24, Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:
    > To ty masz jakiś wypaczony obraz roboty admina, skoro uważasz, że musi
    > wpinać kable. Od tego są technicy, zwłaszcza gdy ma się pod opieką

    Myślę, że to Ty masz wypaczony obraz roboty admina, skoro uważasz,
    że wszyscy admini siedzą w biurze i administrują zdalnie komputerami
    w biurach rozsianych po Europie :D. Wyraźnie osobiste doświadczenia
    obciążają Ci statystykę :].

    W moim biurze większość tych rzeczy robi jedna osoba (od konfigurowania
    komputerów stu pracownikom po organizację kabli itp). Technicy są wzywani
    z zewnątrz do wiercenia, kładzenia podłogi itp. Nie musi się zajmować
    pocztą, bo od tego są ludzie w centrali. No i jest prawdopodobnie
    najbardziej lubianą (i oczekiwaną!) osobą w firmie, czego chyba
    zdalny dostęp nie oferuje :D.

    pozdrawiam,
    PK