  • Data: 2012-11-25 21:07:14
    Temat: Re: Potyczki
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-25 20:27, Roman W pisze:

    > Zalezy, czy chcesz maksymalizowac ilosc danych (wiersze), czy liczbe kategorii
    > (kolumny).

    A jak ktoś postanowi transponować tablicę;)

    Z ekranem coś jest na rzeczt. Przesiadając się z 4/3 na
    panoramę muszę brać naprawdę spore przekątne, aby nie
    zmniejszyć wysokości ekranu. A rozsądnego pluginu do
    firefoxa przerzucającego karty z górnej krawędzi na bok
    nie widziałem;)

    Ale żeby kupować 4:3 dla arkusza kalkulacyjnego?
    No nie wiem, za mało biur znam.

    pzdr
    bartekltg