  • Data: 2015-04-19 18:59:35
    Temat: Re: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:5533c27b$0$8371$65785112@news.neostrada.pl...
    > no po sklepach

    Takiż mój zamysł. My tu sobie jajca robimy, a problem w szerszym ujęciu nie
    jest wcale taki do końca śmieszny. Jak mnie zabraknie prądu w dupiastych
    akumulatorkach w starej Motoroli, poszedłem do sklepu na osiedlu, to
    najwyżej się z domem nie skonsltuję, co miałem dokupić. Jak się w górach z
    dala od cywilizacji znajdę w sytuacji sraczkowatej, bo mi "jebły"
    akumulatorki, na których było 4500 mAh i stosownie je przed wyprawą
    przygotowałem, a okazały się 100 mAh i nie z\dołam wezwać pomocy, bo niczego
    taką padaką nie zasilę, to już uważam, że pod prokuratora podpada.
    Swoje GP kupiłem w kiosku na osiedlu, dobre źródło, bo mi nie padaczą.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)