  • 1. Data: 2015-04-17 23:04:54
    Temat: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    To oczywiście ironia :P
    A dlaczego?
    Proste, sami zobaczcie...
    http://allegro.pl/show_item.php?item=5019348772
    Nie pozostaje mi nic innego, niż to kupić! :P

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 2. Data: 2015-04-17 23:22:49
    Temat: Re: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 23:04:21 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > To oczywiście ironia :P
    > A dlaczego?
    > Proste, sami zobaczcie...
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5019348772
    > Nie pozostaje mi nic innego, niż to kupić! :P

    - naładowany w procesie produkcji energią słoneczną

    I cała tajemnica długowieczności poszła.

  • 3. Data: 2015-04-17 23:52:05
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...

    > - naładowany w procesie produkcji energią słoneczną

    Od słonecznego uśmiechu pewnie :P

    > I cała tajemnica długowieczności poszła.

    A ja gópi płaciłem po hmm... coś koło 15-20 zyla, za 2500 mAh, boić to FIRMA
    była... O, już mam, GP, 2700... Dokładnie nie pamiętam ceny, bo kupiłem je z
    rabatem, w zamian za usługę komputerową.
    A tu proszę, dwa razy tyle prądu prawie 10x taniej :PP
    Kiedyś aż rozebrałem ładowarkę procesorową produkcji słoweńskiej, bo
    wydawała się być pardon le mot, spierdolona. Albowiem nabite po dach ogniwa,
    pracowały w urządzeniu nie więcej, niż 5 minut, a i to pod warunkiem, że
    tylko było włączone... A to ogniwa się okazały zjebane, a ładowarka w pełni
    sprawna. Takie właśnie "supermocne", dałem się naciąć, przyznaję... ale
    chociaż nie straciłem zbyt dużo.

  • 4. Data: 2015-04-18 06:32:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 23:04:54 +0200, ACMM-033 napisał(a):

    > To oczywiście ironia :P
    > A dlaczego?
    > Proste, sami zobaczcie...
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5019348772
    > Nie pozostaje mi nic innego, niż to kupić! :P

    Ale sprzedaż gość ma...

  • 5. Data: 2015-04-18 07:54:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 23:04:54 +0200, ACMM-033 napisał(a):

    > Nie pozostaje mi nic innego, niż to kupić! :P

    No! 5500 w opisie, 4700 na nadruku a w środku zrąbany 1000 :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 6. Data: 2015-04-18 09:41:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No! 5500 w opisie, 4700 na nadruku a w środku zrąbany 1000 :)

    Mi się w oczy rzuciła w kilku miejscach nowa jednostka: MaH - Mega tylko co
    dalej?
    P.G.

  • 7. Data: 2015-04-18 12:31:51
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 17-04-2015 23:04, ACMM-033 wrote:
    > To oczywiście ironia :P
    > A dlaczego?
    > Proste, sami zobaczcie...
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5019348772
    > Nie pozostaje mi nic innego, niż to kupić! :P

    Jak chcesz się jeszcze bardziej ekscytować - włącz TV.
    Zielona Wyspa nie jest już wspominana, za to mamy
    Wyspę Szczęśliwości i najlepszy okres w dziejach Polski.

    Profesjonalnie komentując, kupiłem 4 szt. takich akumulatorków,
    dałem 5 zł. Przed kupnem zakładałem, że mają z 450 mAh (10% z nadruku)
    i BC800 tyle pokazał. Założenie spełnione, w sumie jestem zadowolony.
    Są zastosowania do których wstyd jest włożyć Eneloop.
    K.

  • 8. Data: 2015-04-18 15:09:38
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:mgt1pp$gt8$1@srv.chmurka.net...

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Niom... po dość długim szukaniu - bo zginęło w szumie informacyjnym,
    znalazłem to, zresztą, chyba ktoś podawał już...
    http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13633
    Z kondziołami przecież podobnie, ale nie o kapacytorach teraz gadamy.

    > Mi się w oczy rzuciła w kilku miejscach nowa jednostka: MaH - Mega tylko
    > co dalej?

    Pewnie Mega-atto-Hours :)) Babole, mogli od razu fać f - femto) :))

  • 9. Data: 2015-04-18 15:13:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak chcesz się jeszcze bardziej ekscytować - włącz TV.

    I co jeszcze?

    > Zielona Wyspa nie jest już wspominana, za to mamy
    > Wyspę Szczęśliwości i najlepszy okres w dziejach Polski.

    Nie chcę gadać o polityce, obchodzi mnie wyłącaznie elektronika i jej
    aspekty, nie chcę i nie będę rozkminiać, która partia jest lepsza/gorsza od
    innej i dlaczego.

    > Profesjonalnie komentując, kupiłem 4 szt. takich akumulatorków,
    > dałem 5 zł. Przed kupnem zakładałem, że mają z 450 mAh (10% z nadruku)
    > i BC800 tyle pokazał. Założenie spełnione, w sumie jestem zadowolony.

    OK, jeśli to przewidujesz i liczysz się, to dobrze. Jednak jeśli ktoś
    potrzebuje rzeczywistej pojemności, to jest to pierdolone oszustwo.

    > Są zastosowania do których wstyd jest włożyć Eneloop.

    A to już nie mój problem, wybacz. Jak trafię na taką konieczność, to wtedy
    się będę martwić.

    Szkoda, że nie pojąłeś ironii...

  • 10. Data: 2015-04-18 19:42:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 15:13, ACMM-033 pisze:

    > Szkoda, że nie pojąłeś ironii...
    To Ty się dałeś ponieść, na alle jest pełno podobnych
    aukcji gdzie sprzedają takie podróbki, dla przykładu peny usb 256GB
    które faktycznie mają parę giga, czy zdjęcie komórki w cenie komórki:)
    jakbyśmy mieli pisać o wszystkich tych aukcja to wiesz jaki by tu
    śmietnik był, co nie zmienia faktu że niestety u nas cwaniaków nie brakuje.

    --
    Pozdr

    Janusz_K