  • Data: 2011-02-07 18:39:20
    Temat: Re: Powrot do temat: lokalizacja ip
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.02.2011 Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał/a:
    > To bardzo ciekawe, bo za Afrykę odpowiada AfriNIC, a za Europę RIPE NCC.
    > Nie sądzę, żebyś dostał IP używane wcześniej w Afryce. Recycling adresów
    > odbywa się raczej w ramach jednego RIRa.

    Historia jak z "Nie do wiary" :P Jednak dosc prosta do wytlumaczenia,
    wiec nie wiem, skad to powatpiwanie.

    RIPE dostalo 46/8 stosunkowo niedawno [1]. Wczesniej ta podsiec nalezala do
    BBN (a pozniej Level 3) i byla przydzielona w 1992 r. [2], czyli jeszcze
    przed powstaniem RIRow. L3 zapewne jakis fragment 46/8 uzywalo w Afryce
    i ten, trafil do mnie.

    [1] - a dokladniej we wrzesniu 2009 r. -
    http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space/i
    pv4-address-space.xml
    [2] -
    http://web.archive.org/web/20020802033839/www.iana.o