    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Tue, 1 Sep 2015 13:43:26 +0200
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq6tn$eb7$1@node1.news.atman.pl>
    <55e0b2b8$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrqs63$7de$1@node2.news.atman.pl> <mrrqv5$3c9$1@srv.chmurka.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <mrsdfe$nng$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ms1mnm$a01$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ms291q$tql$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ms3r84$5mu$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@p...pl.invalid>

    > Hello Piotr,
    >
    > Tuesday, September 1, 2015, 11:30:44 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Uczą teorii. Nie uczą jej stosowania.

    > Najlepsi wyjechali za granicę i pracują dla Morgan Stanley itp. a nie
    > PKO BP. I nie wymaga się od nich skończenia polskich studiów
    > ,,informatycznych".

    Owszem, najlepsi wyjeżdżają do poważnych firm na zachodzie. Ale ci
    najlepsi to są często zwycięzcy różnych konkursów, jak zawody w
    programowaniu zespołowym. A jakoś dziwnym trafem w tych zawodach
    zwyciężają głównie teamy z informatyki na uniwerkach gdzie się porządnie
    uczy teorii.
    Oczywiście, że ukończenie polskich studiów "informatycznych" (nie wiem
    po co ten cudzysłów) nie daje gwarancji na znalezienie dobrej pracy jako
    programista w porządnej zachodniej firmie. Ale ukończenie studiów
    nieinformatycznych albo nieukończenie żadnych studiów daje znacznie
    mniejsze szanse na znalezienie takiej pracy.

    --
    pozdrawiam
    MD