  • Data: 2015-09-01 14:12:25
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-01 o 12:27, Piotr Wyderski pisze:

    > To nie kwestia lubienia, tylko wygody. I właśnie przez tę wygodę
    > mam z MS na pieńku, bo kompletnie nie szanują moich przyzwyczajeń,
    > które mam za bardzo cenne. Najpierw z komputera wyleciał Office 2010,
    > bo uparli się, że od teraz wszystko będzie wyglądać inaczej i nie da
    > się łatwo/wcale wrócić do poprzedniego profilu, a wkrótce po nim
    > Windows 8, który próbował molestować mnie kafelkami. A zamiast kafelków
    > to ja już wolę Linuksa.

    No i właśnie o to chodzi, że przejście z windowsa na linuksa nie jest
    dużo bardziej bolesne niż przejście z 7 na 8.1. Pisanie o gzipach jest
    mitologizowaniem tematu. Tak czy inaczej cały czas człowiek dostaje
    piany, że producenci na siłę cudaczą z czymś co było dobre. W windowsie
    weszły kafelki, w linuksie (Ubuntu) Unity.

    --
    pozdrawiam
    MD