    From: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Date: Tue, 9 Aug 2011 19:16:04 +0200

    neoniusz w <news:j1rmft$1nu$1@news.onet.pl>:

    > Od dluzszego czasu obserwuje pewne zjawisko. Obiecalem sobie, ze nie
    > napisze o tym, jesli dzis nie zobacze kobiety w takiej pozycji za
    > kierownica, ale zobaczylem. Na czym polega to, ze kobieta o normalnym
    > wzroscie

    Czyli ile? 1.70m czy mniej?

    > siedzi w aucie z (za przeproszeniem) cyckami dotykajacymi
    > kierownicy?

    Zacznij od wywiadu z tymi, które biustem szorują wg Ciebie, zbierz dane na
    temat wzrostu/wagi/wymiarów, dane na temat "bolidu"....

    > W takim polozeniu rece zupelnie nie maja miejsca, zeby
    > swobodnie krecic kierownica. O co chodzi? Nikt im nie powiedzial, ze
    > mozna usiasc normalnie i jechac bezpiecznie? I jedzie taka osla laka na
    > oslep, nie widzi zupelnie nic (bo w takiej pozycji nie da sie dobrze
    > ustawic lusterek).

    O! Masz doświadczenie w opieraniu sie cyckami o kierownicę...

    No to dawaj:
    wzrost, waga, zasięg ramion, obwód w klacie, rozmiar biustonosza, wehikuł i
    jego wyposażenie (skup się na regulacji kierownicy, lusterek i fotela)

    > Juz moja 70-letnia babcia w W124 E320 ma lepsza pozycje, a
    > jest dosc niska. I nie musialem jej tlumaczyc jak ma siedziec. Moze 20
    > lat za kierownica w USA ja nauczylo.

    To wsadź babkę do tico i zdaj raport ;P

    --
    Tomasz Nycz