    From: Wiesiek <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Pralka.
    Date: Tue, 17 Mar 2009 00:14:02 -0700 (PDT)

    On 17 Mar, 03:20, "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > Witam
    > Taki AGDOM, ma części zamienne, w tym obudowy.
    > Może taniej kupić nową klapę, czy z rozbiórki, bo piszą, że takie częsci tez
    > mają.http://www.agdom.pl/shop/cz3x1643x271.html
    > PP

    Dziękuję za podpowiedziane linki.
    Ale ponowię zapytanie : jak odłączyć-odmontować klapę od reszty reszty
    pudła ?
    Bez zsunięcia, oderwania, czy co tam jeszcze można zrobić, nie sięgna
    do osi na której się obraca.
    Tu jest główny problem. Bo jak odłączę klapę to resztę zrobię jak mi
    Koledzy podpowiadacie. Kupię nową klapę i będzie p[o ptokach.
    Z podziękowaniami, W.Kr.