-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Wed, 2 Oct 2013 13:00:52 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 25
Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
<524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
<eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
<l2f8mk$iet$1@node1.news.atman.pl>
<tu18laymal7t.1akrxzfkju4l6$.dlg@40tude.net> <l2gj6i$21n$4@dont-email.me>
<dws8cye6pzr4.da6juiue9myn$.dlg@40tude.net>
<0...@b...poznan.pl>
<1qddla2o9q9io$.ycz0f1uopz6h$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1380718852 10379 79.173.47.194 (2 Oct 2013 13:00:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Oct 2013 13:00:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506227
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> ROTFL...
>> Wprowadzili, bo nie potrafili deptać z różna siła na poszczególne
>> koła oraz nie potrafili kilkukrotnie w ciągu sekundy zmienić siły
>> hamowania na poszczególne koło.
>
> ROFLuj sobie. Pewnie zaraz napiszesz, ze jak uczono hamowania
> pulsacyjnego, to tez po to, zeby "deptać z różna siła na poszczególne
> koła oraz w ciągu sekundy zmienić siłe hamowania na poszczególne
> koła".
>
> A ja myslalem, ze po to, zeby hamowac bez zrywania przyczepnosci i
> utraty sterownosci...
>
Uczono pulsacyjnie bo nie było innych możliwości.
Ja nie przecze ze bez ABS da sie jezdzić, ba, chyba nadal wiekszosc swoich
zrobionych km przejechałem w samochodzie bez ABS ale chyba nie chcesz mi
wmówić, że hamowanie pulsacyjne jest równie skuteczne jak ABS?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
...i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 15:37 Maciek
- 02.10.13 15:48 John Kołalsky
- 02.10.13 15:53 John Kołalsky
- 02.10.13 16:00 Krzysztof 45
- 02.10.13 17:00 Budzik
- 02.10.13 17:40 Cavallino
- 02.10.13 18:05 J.F
- 02.10.13 18:30 John Kołalsky
- 02.10.13 19:36 Przyjazny
- 02.10.13 20:44 uzytkownik
- 02.10.13 23:42 Gotfryd Smolik news
- 03.10.13 01:00 Budzik
- 03.10.13 09:19 Jan Koval
- 03.10.13 10:30 Jakub Witkowski
- 03.10.13 10:58 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=