    From: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Wed, 2 Oct 2013 17:36:54 +0000 (UTC)

    On 2013-10-01 23:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A skąd wiesz?
    > Przejechałem kilkaset tysiecy kilomentrów w zyciu i takich hamowań miałem
    > jedno, moze dwa. I to przy niewielkich predkosciach. I nie mam pojeca jak
    > wtedy wyglądało hamowanie.
    > Skąd wiec posiadać empiryczne dane?

    Jeździć po bardziej skomplikowanych drogach gdzie jeżdzą też osoby które
    mają małe doświadczenie w takich sytuacjach, albo gdzieś gdzie żyje
    więcej zwierząt (nie muszą być dzikie, wystarczą wolno biegające ale
    posiadające właścicieli psy). Ja miałem dwie takie sytuacje wczoraj,
    chociaż rzeczywiście przy prędkościach mniejszych niż 50 km/h.
    Poprzednią jakieś 4-6 miesięcy temu, i to jest bardziej miarodajne -
    mniej więcej jedna na 4 miesiące by wyszła średnio z kilku lat. Inna
    sprawa że w ~połowie przypadków okazuje się że drugi obiekt zamieszany w
    sytuację też się zorientował i bez takiego hamowania nic by się nie
    stało, ale w drugiej połowie byłoby inaczjej.