    From: Arkadiusz Miskiewicz <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Proba wyludzenia (domena) ?
    Date: Wed, 08 Dec 2004 15:08:13 +0100

    Pawel Rutkowski wrote:

    > Witam,
    > dzis rano przyszedl do mnie bardzo ciekawy mail informujacy o zblizajacym
    > sie terminie wygasniecia domeny .com. Co ciekawsze domena jest oplacona
    > na kolejny rok a termin wygasniecia to raczej okolice poczatku listopada
    > niz grudnia.
    > Oczywiscie w tresci jest link pod ktorym mozna pobrac fakture proforma.
    >
    > Czy to nie jest ewidenta proba wyludzenia pieniedzy ?
    Nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy. Przypadkiem nie korzystałeś z
    serwisu domenki.pl jakiś czas temu? Bazy zostały połączone i wyszedł taki
    kwiatek.

    > Czy zglaszac to gdzies ?
    Jak widać google też jest jakąś metodą zgłaszania.

    > PS. Przypadek podobny do firmy "Lerkins Group", opisywanego na grupie, ale
    > tam chodzilo o domeny *.pl
    Oni AFAIK dostali za te próby po łapach od NASKu (nask rozwiązuje umowy z
    partnerem pozwalającym na takie coś, pewnie i tak było w tym przypadku).

    Ew. kwestie spamowe podniesione w dalszej częsci tego wątku należało by
    zgłosić na abuse@. Wbrew pozorom ludzie od abuse _mają_ wpływ na działania
    reszty pracowników w kwestiach tego typu.

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, Agnat Sp. z o.o.