  • 1. Data: 2004-12-04 08:57:22
    Temat: Proba wyludzenia (domena) ?
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    Witam,
    dzis rano przyszedl do mnie bardzo ciekawy mail informujacy o zblizajacym
    sie terminie wygasniecia domeny .com. Co ciekawsze domena jest oplacona
    na kolejny rok a termin wygasniecia to raczej okolice poczatku listopada
    niz grudnia.
    Oczywiscie w tresci jest link pod ktorym mozna pobrac fakture proforma.

    Czy to nie jest ewidenta proba wyludzenia pieniedzy ?
    Czy zglaszac to gdzies ?

    PS. Przypadek podobny do firmy "Lerkins Group", opisywanego na grupie, ale
    tam chodzilo o domeny *.pl

    #v+
    To: j...@w...pl
    Subject: Odnowienie domeny
    From: i...@d...pl
    Date: Sat, 04 Dec 2004 09:08:13 +0100

    Witamy serdecznie w serwisie www.DomainAssistance.pl

    Uprzejmie informujemy, iż w związku ze zbliżającym się terminem wygaśnięcia
    Państwa domeny, przypominamy iż trzeba będzie w najbliższym czasie
    uregulować należność wynikającą z tytułu rocznego abonamentu za posiadaną
    przez Państwa domenę xxx.com.

    Dziękujemy bardzo za współpracę
    Pozdrawiamy serdecznie
    Zespól Kontroli Jakości

    Jeżeli chcesz w tej chwili podejrzeć fakturę pro forma kliknij link poniżej

    http://domainassistance.pl//libs/faktura/faktura.php
    ?id=[ciach]

    W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi
    Klienta 052 366-77-77

    Myślisz, że już wszystko widziałeś ?? - www.beep.pl
    #v-

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 2. Data: 2004-12-04 09:05:41
    Temat: Re: Proba wyludzenia (domena) ?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> napisal(a):
    > Czy to nie jest ewidenta proba wyludzenia pieniedzy ?
    > Czy zglaszac to gdzies ?

    A domenę masz u nich? Bo jeśli tak, to po prostu coś im się pokiełbasiło
    w bazie i nie ma co się denerwować...
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 3. Data: 2004-12-04 10:16:38
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2004-12-04, Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
    > A domenę masz u nich? Bo jeśli tak, to po prostu coś im się pokiełbasiło
    > w bazie i nie ma co się denerwować...

    Ups. zapomnialem napisac ze domena siedzi na joker.com i sam ja tam
    rejestrowalem.
    Gdyby bylo u nich to nie widzialbym zadnego problemu :)

  • 4. Data: 2004-12-04 10:39:19
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> wrote:

    > PS. Przypadek podobny do firmy "Lerkins Group", opisywanego na
    > grupie, ale tam chodzilo o domeny *.pl

    Takie samo chamstwo bizensowe jak Lerkings Group (e.pl),
    nie mówiąc już o czynie nieuczciwej konkurencji.
    Tutaj sprawa jest trochę inna (domena .com), ale w przypadku
    Lerkingsa dziwię się, że Nask nie pozbawił ich statusu partnera.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 5. Data: 2004-12-04 11:25:12
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Sat, 4 Dec 2004 09:05:41 +0000 (UTC)
    From: Samotnik

    > A domenę masz u nich? Bo jeśli tak, to po prostu coś im się pokiełbasiło
    > w bazie i nie ma co się denerwować...

    Raczej jest to - jak pisze autor wątku - próba wyłudzenia. Należy to
    zgłosić do NASKu i ICANN.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 6. Data: 2004-12-04 11:38:54
    Od: wer <w...@w...arx-net.org>

    Użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał:

    > Raczej jest to - jak pisze autor wątku - próba wyłudzenia. Należy to
    > zgłosić do NASKu i ICANN.

    A co ma do tego NASK? To nie domena .pl. Swoja droga to mozna
    potraktowac tez jako spam i niezamowiona korespondencje handlowa.

    wer

  • 7. Data: 2004-12-04 14:40:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Rutkowski" <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oczywiscie w tresci jest link pod ktorym mozna pobrac fakture proforma.
    >
    > Czy to nie jest ewidenta proba wyludzenia pieniedzy ?

    do prokuratury...

  • 8. Data: 2004-12-04 18:01:06
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Pawel Rutkowski napisał:
> [...]
    > sie terminie wygasniecia domeny .com. Co ciekawsze domena jest oplacona
    > na kolejny rok a termin wygasniecia to raczej okolice poczatku listopada

    wszystko mówi to OD kogo dostałeś ta informację.
    to znani naciągacze - wiele razy spamowali klientów (nie tylko moich) -
    było o tym jakś czas temu na grupie.
    Wysyłali gotowy formularz przeniesienia domeny z NASK-u do nichz
    informacją, że Klient straci domenę, jeżeli nie podpisze przeniesienia
    do nich - wzwyczajne chamstwo (to określenie nie-prawnicze) oprócz tego
    pewnie podlega pod jakiś tam paragraf pewnie.

    czyżby im sie skończyły domeny polskie (już wszystkie zaspamowali?) ;)

    wojtek

  • 9. Data: 2004-12-04 18:33:45
    Od: Piotrek Szeptynski <n...@S...cepter.net>

    On 2004-12-04, crazy bejbi <t...@n...ma.pl> wrote:
    > wszystko mówi to OD kogo dostałeś ta informację.
    > to znani naciągacze - wiele razy spamowali klientów (nie tylko moich) -
    > było o tym jakś czas temu na grupie.

    oo jak naciagacze to i ja cos napisze:

    http://domainassistance.pl/conf/
    http://domainassistance.pl/conf/domainmaker.config.p
    hp.patch
    http://domainassistance.pl/conf/domainmaker.sql ;)
    http://domainassistance.pl/conf/reminder.config ;))

    oraz

    http://domainassistance.pl/old/
    http://domainassistance.pl/inc/
    http://domainassistance.pl/libs/
    http://domainassistance.pl/js/

    ale tam nic ciekawego nie ma

    > wojtek

    pozdrawiam

    --
    Piotr Szeptynski
    tel: +48692446226

  • 10. Data: 2004-12-08 14:08:13
    Od: Arkadiusz Miskiewicz <a...@a...pl>

    Pawel Rutkowski wrote:

> [...]
    > Oczywiscie w tresci jest link pod ktorym mozna pobrac fakture proforma.
    >
    > Czy to nie jest ewidenta proba wyludzenia pieniedzy ?
    Nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy. Przypadkiem nie korzystałeś z
    serwisu domenki.pl jakiś czas temu? Bazy zostały połączone i wyszedł taki
    kwiatek.

    > Czy zglaszac to gdzies ?
    Jak widać google też jest jakąś metodą zgłaszania.

    > PS. Przypadek podobny do firmy "Lerkins Group", opisywanego na grupie, ale
    > tam chodzilo o domeny *.pl
    Oni AFAIK dostali za te próby po łapach od NASKu (nask rozwiązuje umowy z
    partnerem pozwalającym na takie coś, pewnie i tak było w tym przypadku).

    Ew. kwestie spamowe podniesione w dalszej częsci tego wątku należało by
    zgłosić na abuse@. Wbrew pozorom ludzie od abuse _mają_ wpływ na działania
    reszty pracowników w kwestiach tego typu.

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, Agnat Sp. z o.o.