eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2011-10-06 16:23:54
    Temat: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: AZ <a...@g...com>

    Mam kolege, kolega ma ZZR 1100 z problemem ale duma i honor usera KHI
    (copyrajt by Tytus) nie pozwala mu publicznie sie poradzic wiec robie
    to za niego.

    Motocykl: KHI ZZR 1100

    Jezdzil jakos i wzion wyczyscil gazniki, po zlozeniu problem jest
    taki, ze po ustawieniu wolnych obrotow i przegazowce silnik wchodzi na
    4-5 krpm i dopiero skrecenie wolnych obrotow jest 1000 i tak kilka
    razy az po przegazowce silnik schodzi z obrotow normalnie z lekkim
    zawacheniem przy 2-3krpm ale w jezdzie juz normalnie nie schodzi i
    wiesza sie na 4-5krpm i powoli spada.

    Krecilim pilotami w przod i nazad od 1,5 do 3 obrotow, zadnego efektu.
    Krucce szczelne bo przysysa reke i trzyma, zaworki tyz bo pompa dobija
    i sie zatrzymuje. Aha, zacisniecie rury od dolotu powodujr wzrost
    obrotow. Linek napewno nie wina bo odbija normalnie i bez linek tez ro
    samo.

    Drogie bravo, pomoz bo nie moge patrzec na cierpienie kolegi. Jak nic
    nie wymyslimy to przelozymy gazniki z mojego 1200 bo te same i
    konfiguracja dysz podobna.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 2. Data: 2011-10-06 17:49:07
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-06 18:23, AZ pisze:
    > Mam kolege, kolega ma ZZR 1100 z problemem ale duma i honor usera KHI
    > (copyrajt by Tytus) nie pozwala mu publicznie sie poradzic wiec robie
    > to za niego.
    >
    > Motocykl: KHI ZZR 1100
    >
    > Jezdzil jakos i wzion wyczyscil gazniki, po zlozeniu problem jest
    > taki, ze po ustawieniu wolnych obrotow i przegazowce silnik wchodzi na
    > 4-5 krpm i dopiero skrecenie wolnych obrotow jest 1000 i tak kilka
    > razy az po przegazowce silnik schodzi z obrotow normalnie z lekkim
    > zawacheniem przy 2-3krpm ale w jezdzie juz normalnie nie schodzi i
    > wiesza sie na 4-5krpm i powoli spada.
    >
    > Krecilim pilotami w przod i nazad od 1,5 do 3 obrotow, zadnego efektu.
    > Krucce szczelne bo przysysa reke i trzyma, zaworki tyz bo pompa dobija
    > i sie zatrzymuje. Aha, zacisniecie rury od dolotu powodujr wzrost
    > obrotow. Linek napewno nie wina bo odbija normalnie i bez linek tez ro
    > samo.

    A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania
    wakuometrow pozatykane ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 3. Data: 2011-10-06 17:55:55
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-06, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania
    > wakuometrow pozatykane ?
    >
    Robione. Krocce pozatykane, dwa sa do KLEEN-a i byly podejrzane ale
    zatkalismy zatyczkami i to samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 4. Data: 2011-10-06 18:10:08
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-06 19:55, AZ pisze:
    > On 2011-10-06, Kuczu<q...@g...com> wrote:
    >>
    >> A synchro ktos robil ? A krocce podcisnieniowe do podlaczania
    >> wakuometrow pozatykane ?
    >>
    > Robione. Krocce pozatykane, dwa sa do KLEEN-a i byly podejrzane ale
    > zatkalismy zatyczkami i to samo.
    >

    Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 5. Data: 2011-10-06 18:17:13
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-06, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze.
    >
    No a jak wytlumaczyc to ze przy scisnieciu rury od dolotu ze ma prawie
    zero przeswitu obroty rosna?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 6. Data: 2011-10-06 18:53:14
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-06 20:17, AZ pisze:
    > On 2011-10-06, Kuczu<q...@g...com> wrote:
    >>
    >> Jak na moj gust to dostaje gdzies lewe powietrze.
    >>
    > No a jak wytlumaczyc to ze przy scisnieciu rury od dolotu ze ma prawie
    > zero przeswitu obroty rosna?
    >

    No dobra, to moje KHI, jestem tak wsiekly, ze nie chcialem juz pisac.
    Jedyne lewe powietrze jakie moglby dostac to na laczeniu kruciee gaznik,
    ale to tez wyeliminowane zostalo. Z tego zatykania powietrza Artur, to
    mi tak przyszlo do glowy, ze robilismy ssanie, tak jak kiedys bylo w
    samochodach z ssaniem na linka, byla druga przepustnica, co zamykala
    doplyw powietrza i mieszanka robila sie bogata.

    Teraz pytanie,
    1.skad jeszcze lewe powietrze, jakby mial zasysac, bo sprawdzone jest
    wszystko dokladnie.
    2.moze dostaje za duzo wachy i malo powietrza, ale to by zmienily piloty
    - na pilotach sprezynki, podkladki i gumki ok.
    3. zastanawiam sie nad zaworkami ssania, z wierzchu dzialaja ok, i tam
    nie ma za bardzo mozliwosci sie co zepsuc - jak ladnie wracaja, po
    puszczeniu ssania, to powinno byc ssanie zdjete.

    Jutro jeszcze raz rozbiore te gazniki i posprawdzam jeszcze raz, bo dzis
    to juz mam dosc. (choc pewny jestem, ze w gazniorach wszystko jest ok)
    Co moze sie tam jeszcze zjebac?
    Wszystkie dysze przeczyszczone, przemyte ekstrakcyjna i przedmuchane
    sprezonym powietrzem, gazniki rowniez. Synchro zrobione jest dobrze,
    poziomy plywakow ok, zaworki trzymaja.

    Objaw dokladnie jest taki: jak mam wolne 500-600 rpm jest wszystko ok,
    jak zwieksze wolne na 1000 - 1100 zaczynaja sie cyrki, jakie Artur
    opisal.(tylko niemowicie mi, zostaw wolne 500-600)

    Rzecz sie zaczela dziac po zatankowaniu paliwa, paliwo jest zmienione,
    zbiornik wyplukany, filterki poczyszczone, gazniki tez, efekt pozostal.



    --
    Pozdrawiam
    Michal V-R
    gg 9409047
    ----------------------------------------
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
    ----------------------------------------


  • 7. Data: 2011-10-06 18:57:09
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-06 20:53, Michał V-R pisze:

    Aha przepustnice podcisnieniowe paracuja ladnie, wszystkie rowno i tak
    jak powinny, nie przycinaja sie

    No i jeszcze do tego wszystkiego padl mi kurwa czujnik w chlodnicy od
    zalaczania wiatraka, moze ktos ma jakis taki jak moj, co sie poniewiera
    niepotrzebny i moglby odsprzedac

    --
    Pozdrawiam
    Michal V-R
    gg 9409047
    ----------------------------------------
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
    ----------------------------------------


  • 8. Data: 2011-10-07 15:30:49
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j6ktfa$1vv$1@inews.gazeta.pl...

    > Teraz pytanie,
    > 1.skad jeszcze lewe powietrze, jakby mial zasysac, bo sprawdzone jest
    > wszystko dokladnie.

    Nie wiem jak wyglądają akurat TE gaziory, a że wkurwionyś, to proszę o
    rzucanie tylko lekkimi obiektami, jeśli bredzę. Ale może za dokładnie
    wyczyściłeś oś przepustnic? Tamtędy się nie da wcisnąć jakaś lewizna?

    MS


  • 9. Data: 2011-10-07 16:22:38
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-06, AZ <a...@g...com> wrote:
    >
    > Drogie bravo, pomoz bo nie moge patrzec na cierpienie kolegi. Jak nic
    > nie wymyslimy to przelozymy gazniki z mojego 1200 bo te same i
    > konfiguracja dysz podobna.
    >
    Po przelozeniu gaznikow z 1200 bez synchro chodzi bajecznie, ladnie
    schodzi z obrotow, wiec lewe powietrze odpada, pozostaje nadal cos w
    gaznikach.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 10. Data: 2011-10-07 22:55:47
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-07 18:22, AZ pisze:
    > On 2011-10-06, AZ<a...@g...com> wrote:
    >>
    >> Drogie bravo, pomoz bo nie moge patrzec na cierpienie kolegi. Jak nic
    >> nie wymyslimy to przelozymy gazniki z mojego 1200 bo te same i
    >> konfiguracja dysz podobna.
    >>
    > Po przelozeniu gaznikow z 1200 bez synchro chodzi bajecznie, ladnie
    > schodzi z obrotow, wiec lewe powietrze odpada, pozostaje nadal cos w
    > gaznikach.
    >

    No to nie wiem. Z daleka to sobie mozna...
    W sumie to przeciez Ty jestes masakryczny masakrator-fachowiec od KHI.
    Nawet sprzegielka rozrusznika nie masz wiec musisz byc Gosc przez duze G :)


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: