  • Data: 2009-01-02 18:33:18
    Temat: Re: Problem z XHTML 1.1
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > Jesteś aż tak szybki ? :-D

    Nie o to chodzi :) Po prostu nie latam kursorem po całej stronie w
    poszukiwaniu dymków, ja już go ruszę to w określonym celu, np. gdy chcę
    kliknąć linka, to decyzja ta zapada zanim kursor będzie nad nim, a
    reszta dzieje się już automatycznie.

    > U mnie dymek pokazuje się natychmiast po
    > najechaniu. Chyba nie klikasz szybciej niż najeżdżasz na link? :-)))

    Nie wiem jak Ty, ale ja najeżdżam na linka głównie po to żeby kliknąć,
    taki dymek po prostu nie zdąży mnie powstrzymać.

    > A tak na serio już to nie ma idealnych rozwiązań.

    MZ omawiana przez nas instrukcja w postaci dymku jest bezużyteczna, więc
    jeżeli masz to tak robić to już lepiej sobie darować i iść na piwko,
    więcej pożytku z tego będzie ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";