  • 1. Data: 2009-01-01 14:05:25
    Temat: Re: Problem z XHTML 1.1
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:

    > Dymek JS'owy a nie title :-)

    A, no ten to już się pewnie szybciej pokaże, ale i tak za późno, bo
    przecież na linka najeżdżasz żeby go od razu odruchowo kliknąć.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 2. Data: 2009-01-02 00:56:16
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > A, no ten to już się pewnie szybciej pokaże, ale i tak za późno, bo
    > przecież na linka najeżdżasz żeby go od razu odruchowo kliknąć.

    To tylko zobrazowanie rodzaju dymku i jego działania. Można go podpiąć do
    linka a nie do ikonki obok niego.

  • 3. Data: 2009-01-02 09:45:21
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:

    > To tylko zobrazowanie rodzaju dymku i jego działania. Można go podpiąć
    > do linka a nie do ikonki obok niego.

    No ale co to zmieni? I tak za późno się pokaże ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2009-01-02 13:30:19
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > No ale co to zmieni? I tak za późno się pokaże ;)

    Jesteś aż tak szybki ? :-D U mnie dymek pokazuje się natychmiast po
    najechaniu. Chyba nie klikasz szybciej niż najeżdżasz na link? :-)))

    A tak na serio już to nie ma idealnych rozwiązań.

  • 5. Data: 2009-01-02 18:33:18
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:

    > Jesteś aż tak szybki ? :-D

    Nie o to chodzi :) Po prostu nie latam kursorem po całej stronie w
    poszukiwaniu dymków, ja już go ruszę to w określonym celu, np. gdy chcę
    kliknąć linka, to decyzja ta zapada zanim kursor będzie nad nim, a
    reszta dzieje się już automatycznie.

    > U mnie dymek pokazuje się natychmiast po
    > najechaniu. Chyba nie klikasz szybciej niż najeżdżasz na link? :-)))

    Nie wiem jak Ty, ale ja najeżdżam na linka głównie po to żeby kliknąć,
    taki dymek po prostu nie zdąży mnie powstrzymać.

    > A tak na serio już to nie ma idealnych rozwiązań.

    MZ omawiana przez nas instrukcja w postaci dymku jest bezużyteczna, więc
    jeżeli masz to tak robić to już lepiej sobie darować i iść na piwko,
    więcej pożytku z tego będzie ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2009-01-02 21:23:55
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Nie wiem jak Ty, ale ja najeżdżam na linka głównie po to żeby kliknąć,
    > taki dymek po prostu nie zdąży mnie powstrzymać.

    No to maszyna z Ciebie :-D Ja działam inaczej. Jeśli coś się dzieje ...
    pojawia się podpowiedź lub uwaga w jakimś narzędziu developerskim to uważnie
    ją czytam. Nawyk przenoszę na strony WWW. Najgorszym testerem jest autor
    danego projektu - on zawsze przejdzie działającą ścieżką oprogramowania :-)

    > MZ omawiana przez nas instrukcja w postaci dymku jest bezużyteczna, więc
    > jeżeli masz to tak robić to już lepiej sobie darować i iść na piwko,
    > więcej pożytku z tego będzie ;)

    Spoko ... dopijam właśnie szampana po Sylwku :-D

  • 7. Data: 2009-01-02 21:56:30
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 02-01-2009 o 14:30:19 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    > Jesteś aż tak szybki ? :-D U mnie dymek pokazuje się natychmiast po
    > najechaniu. Chyba nie klikasz szybciej niż najeżdżasz na link? :-)))

    A ja klikam bez najeżdzania. ;) Ale tu była mowa o ZU, którzy często
    faktycznie celebrują klikanie. ;)

    --
    Maciej Łebkowski