  • 1. Data: 2004-02-20 22:54:38
    Temat: Problem z dostępem do serwera.
    Od: " jami" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam.Ostatnio został udostępniony serwer gdzie są ebooki które można
    ściągać za darmo.Właściciel serwera podał adres, hasło i login.Ja chcąc się
    tam zalogować zmieniłem w opcjach internetowych na pasywny protokuł FTP i
    chcąc się zalogować napotkałem na problem.Najpierw pojawił mi się komunikat,
    że "Protokół FTP nie szyfruje ani nie koduje haseł i innych danych przed
    wysłaniem ich do serwera.W celu ochrony bezpieczeństwa haseł i innych danych
    użyj zamiast protokołu FTP Folderów sieci Web(WebDav)".Potem po kilkukrotnej
    próbie zalogowania pojawia się komunikat:"Błąd folderu FTP - Wystąpił błąd
    podczas dostępu do folderu.Upewnij się, czy nazwa pliku została wpisana
    poprawnie i czy masz uprawnienia dostępu do tego folderu.Szczegóły - Sesja
    FTP została zakończona.".Dodam, że login i hasło jest prawidłowe, ponieważ
    inni nie maja z tym problemu.
    Po wielu dniach prób wreszcie pojawiła mi się zawartość serwera ale
    kopiowanie z niego było niemożliwe.Przy próbie skopiowania pojawiał się
    komunikat połączenie z serwerem zostało przerwane bądź po prostu nic się nie
    działo.W czym jest problem? Do tego dodam że do tej pory nie moge się
    połączyć z żadnym serwerem.

  • 2. Data: 2004-02-20 22:59:24
    Temat: Re: Problem z dostępem do serwera.
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    [ciach]
    Czy ja zle zrozumialem, czy prosisz o pomoc w sciagnieciu ksiazek w formie
    elektronicznej ktorych rozpowszechnianie jest niezgodne z polskim prawem ?
    Chyba, ze to sa jedne z tych ebookow rozprowadzanych poprzez allegro typu:
    Kup i odsprzedaj dalej.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 3. Data: 2004-02-21 00:43:04
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Jakub "Venom" Żukowski <v...@n...venomski.com>
    w artykule <news:c163gu$60g$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> [...]
    > polskim prawem ? Chyba, ze to sa jedne z tych ebookow rozprowadzanych
    > poprzez allegro typu: Kup i odsprzedaj dalej.

    Może źle zrozumiałeś... Może to miała być pułapka na naiwniaków nie
    używających Windows Update. Jakaś tam dziura w WebDav była...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera - już v.0.43 free software

  • 4. Data: 2004-02-21 11:14:20
    Od: " jami" <j...@N...gazeta.pl>

    Jakub \Venom\ Żukowski <v...@n...venomski.com> napisał(a):

> [...]
    > Chyba, ze to sa jedne z tych ebookow rozprowadzanych poprzez allegro typu:

    To są wszystko legalnie nabyte ebooki, a to że kolega nie chce za to kasy to
    jakieś przestępstwo?Poza tym jest tam wiele jego własnej twórczości.Pzdr.

  • 5. Data: 2004-02-21 11:16:46
    Od: " jami" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Może źle zrozumiałeś... Może to miała być pułapka na naiwniaków nie
    > używających Windows Update. Jakaś tam dziura w WebDav była...

    Może rozwiniesz ten temat dotyczący dziury w WebDav.Pzdr

  • 6. Data: 2004-02-21 13:06:04
    Od: "Kajetan" <kajetan@chrobot..krakow.pl>

    Użytkownik " jami" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Może rozwiniesz ten temat dotyczący dziury w WebDav.Pzdr

    Zeby to jedna ;-)
    W samym IIS5 pamietam przynajmniej 7 dziur zwiazanych z WebDAV.

  • 7. Data: 2004-02-21 13:17:21
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004 11:14:20 +0000 (UTC), " jami" <j...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >To są wszystko legalnie nabyte ebooki, a to że kolega nie chce za to kasy to
    >jakieś przestępstwo?Poza tym jest tam wiele jego własnej twórczości.Pzdr.

    Erm, legalnie nabyte z prawem do nieograniczonej redystrybucji? Kto takie
    e-booki sprzedaje?
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 8. Data: 2004-02-21 13:43:32
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    > To są wszystko legalnie nabyte ebooki, a to że kolega nie chce za to kasy
    > jakieś przestępstwo?Poza tym jest tam wiele jego własnej twórczości.Pzdr.
    Jesli to ebooki kolegi na kolegi serwerze todlaczego robi takie problemy
    koledze (chodiz o te wszystki erjestracje, webdev itp) ?

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 9. Data: 2004-02-21 13:56:05
    Od: " jami" <j...@N...gazeta.pl>

    Jakub \Venom\ Żukowski <v...@n...venomski.com> napisał(a):

    > Jesli to ebooki kolegi na kolegi serwerze todlaczego robi takie problemy
    > koledze (chodiz o te wszystki erjestracje, webdev itp) ?

    Właśnie o to chodzi, że to u mnie jest jakiś problem z połączeniem się,
    kolega żadnych problemów nie robi.Gdyby robił to bym wiedział w czym problem.

  • 10. Data: 2004-02-21 16:34:30
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako jami <j...@N...gazeta.pl> w artykule
    <news:c17emu$2mq$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > Może rozwiniesz ten temat dotyczący dziury w WebDav.Pzdr

    Goggle się popsuły? To nie wystarczy:

    http://www.google.pl/search?q=webdav+security+hole