  • Data: 2014-12-08 20:41:15
    Temat: Re: Problem z dvb-t na osiedlu
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/26/14 22:47, ZeN wrote:
    > Na Twoim miejscu sprawdziłbym coś takiego:
    >
    > http://majsterkowo.pl/bardzo-prosta-antenka-doublebi
    quad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/

    > drut miedziany 2,5 mm2
    > u mnie działa wyśmienicie... (lepiej niż fabryczna pokojowa) korzystam z
    > niej w razie awarii kablówki co ostatnio dość często ma miejsce.

    Wiesz co, własnie wypróbowuję to i REWELACJA!!!!!!!!
    Lepiej znacznie odbiera niż antena pokojowa z super-wzmacniaczem!

    Wystawiam za okno i widzę, że jednego MUX-a lepiej odbiera w pewnym
    określonym miejscu balkonu a innego w innym.

    Więc pytanie: czy można zestawić kilka takich anten i połaczyć przez
    sumator: każda z nich z wielkością "oczka" wyliczoną DOKŁADNIE DLA
    długości fali danego MUX-a i zatknięta w najoptymalniejszym dlań
    miejscu (na balkonie)?

    Ponieważ odbiera to jak dotąd najlepiej z różnych "wynalazków" (jednak
    dotąd kupowanych w sklepach) więc chyba warto przyjąć to do REGULARNEGO
    wykorzystywania?

    Jak myślicie: czy np. antena tzw. "siatkowa" zapewni lepszy odbór, czy
    warto ją kupować (i jaką) i zastosować ZAMIAST takiej własnej-roboty-
    antenki?

    Ponieważ tak w ogóle to anteny takie siatkowe itp. kupowane w sklepie
    wiadomo - mają słabą stronę polegającą na tym że muszą obsługować całe
    spektrum częstotliwości dla jakichkolwiek możliwych MUX-ów. A taką/ie
    antentka/i własnej roboty możemy sobie SKROIĆ PRECYZYJNIE do danej
    częstotliwości, jak przypuszczacie?

    --
    Eternal-september.org chyba najlepsze!!!!!!!!!!! ;)